۴۱۳ نفر در انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای زیرکوه نام نویسی کردند

عربشاهی با بیان اینکه ۴۱۳ نفر در انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای زیرکوه به صورت نهایی نام نویسی کردند، گفت: شهرستان زیرکوه در مجموع به ۲۵۱ نفر عضو شورای اسلامی روستاها و عشایر نیاز دارد و امیدواریم افرادی جوان، انقلابی و پایه کار انتخاب شوند.

«محمدحسین عربشاهی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: ثبت نام کاندیداهای انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستا و عشایر در شهرستان زیرکوه با استقبال قابل توجهی رو به رو بوده است.

 

فرماندار زیرکوه با بیان اینکه تاکنون 413 نفر به صورت نهایی در این انتخابات شرکت کردند، گفت: تعدادی از داوطلبان نیز پشت انتظار هستند و مدارک خود را ارائه کرده اند و هنوز تایید صلاحیت نشده اند.

 

وی با اشاره به اینکه انتخابات شوراهای روستایی در 81 روستای زیرکوه برگزار می شود، ادامه داد: بحث ششمین انتخابات شوراهای اسلامی روستاها و عشایر در 27 روستای بخش زُهان و 12 روستای بخش شاسکوه و 42 روستای بخش مرکزی زیرکوه اجرایی شده است.

 

عربشاهی با توجه به اینکه زیر 10 درصد از کاندیداها به صورت غیرحضوری در این انتخابات شرکت داشتند، افزود: به این علت که به اینترنت و دفاتر پیشخوان دسترسی نداشتند چرا که ثبت نام غیرحضوری از طریق اپلیکیشن موبایلی، کامپیوتر شخصی و حضور در دفاتر پیشخوان دولت بوده است.

 

فرماندار زیرکوه عنوان کرد: شهرستان زیرکوه در مجموع به 251 نفر عضو شورای اسلامی روستاها و عشایر نیاز دارد و امیدواریم افرادی انتخاب شوند که جوان، انقلابی و پایه کار باشند.

 

وی در پایان گفت: مردم روستاهای زیرکوه اهمیت بسیاری به انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستا و عشایر داشتند چرا که می توانند در روند اجرایی موضوعات روستایی تصمیم گیری لازم را داشته باشند.

کد خبر 1045041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha