برگزیدگان جشنواره تولیدات فرهنگی کرونا در زنجان معرفی شدند

آیین اختتامیه جشنواره تولیدات فرهنگی کرونا در زنجان با معرفی برگزیدگان این جشنواره به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در مراسم اختتامیه جشنواره تولیدات فرهنگی کرونا اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا وضعیت برای برگزاری جلسات حضوری فراهم نیست و از همین رو برنامه‌ها با تعداد محدود و در کمترین زمان ممکن برگزار می‌شود.

 

محمدربیع احمدخانی با اشاره به همکاری موسسه فرهنگی لوح زرین‌مانی در برگزاری جشنواره تولیدات کرونا، افزود: به منظور استفاده از ظرفیت هنر و شکوفایی استعدادها، در این زمینه جشنواره تولیدات هنری برگزار شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه جشنواره تولیدات فرهنگی کرونا در چهار بخش عکس، فیلم 100 ثانیه‌ای، دلنوشته و پیام کودکان به صورت تصویری برگزار شد، گفت: آثار قابل توجهی به جشنواره ارسال شده است.

 

وی یادآور شد: محورهای اصلی این جشنواره شامل استفاده از ماسک، حفظ فاصله اجتماعی، عدم مسافرت و ماندن در خانه، بهداشت روانی خانواده، مدافعین سلامت، رعایت بهداشت فردی، مراقبت از سالمندان و یلدای سالم با پرهیز از دورهمی‌های مرسوم بود.

 

احمدخانی با بیان اینکه 93عکس از 35 شرکت‌کننده به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود، اضافه کرد: 14اثر در بخش پیام کودکان تصویری، 37 دلنوشته و 26 فیلم کوتاه نیز از 23 شرکت کننده ارسال شده بود.

 

وی در خصوص داوری این جشنواره نیز اظهار کرد: حمید رضا بازرگانی و میری داوری جشنواره تولیدات فرهنگی کرونا را عهده‌دار بودند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اهداف این جشنواره گفت: در راستای اهداف فرهنگی و هنری و با توجه شرایط خاص کرونایی جامعه و بهره‌وری هرچه بیشتر از ظرفیت‌ها در تبیین رفتارهای صحیح به منظور پیشگیری و مقابله با بیماری کوید 19 جشنواره تولیدات مردمی در فضای مجازی را برگزارشد.

 

کد خبر 1045042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha