طرح ممنوعیت تردد شبانه در استان البرز با جدیت انجام می شود/ ۵۹۴هزار و ۳۸۳ راننده متخلف در البرز جریمه شدند

سرهنگ شرق با اعلام ادامه اجرای طرح ممنوعیت تردد شبانه در استان البرز گفت: ۵۹۴هزار و ۳۸۳ راننده متخلف در البرز به دلیل نقض قوانین محدودیت کرونایی جریمه شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سرهنگ غلامعلی شرق» با اعلام خبر ادامه طرح ممنوعیت تردد شبانه در استان البرز متناسب با اعلام ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: طرح تشدید منع تردد شبانه در البرز با اعمال قانون ۵۹۴ هزار و ۳۸۳ راننده اجرا می شود. 

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز افزود: طرح منع تردد خودروها در البرز از ساعت ۲۲ شب تا ساعت سه بامداد در مناطق مختلف استان البرز اجرا می شود.  

 

وی با اشاره به اهمیت اجرای طرح محدودیت های کرونایی بیان کرد: بیش از ۸۰ درصد مردم استان البرز قانون محدودیت تردد را رعایت کرده اند.

 

وی با بیان اینکه طرح دوربین های ثبت تخلف فعال است و تخلفات به صورت هوشمند ثبت می شود عنوان کرد: ضروری است که صاحبان اصناف ساعت فعالیت و برنامه های خود را به گونه ای برنامه ریزی کنند که مشمول جریمه نشوند. 

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز خاطرنشان کرد: رانندگان خودروهای پلاک غیربومی باید هرچه زودتر از استان خارج شوند در غیر این جریمه یک میلیون تومانی را باید بپردازند. 

 

 

کد خبر 1045166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha