برگزاری هشتمین کنفرانس بین المللی علمی اندیشه امام حسن(ع)

کمیته ناظر هشتمین کنفرانس بین المللی علمی اندیشه امام حسن(ع) برای برگزاری این کنفرانس از پژوهشگران و متخصصان دعوت به عمل می آورد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، کمیته ناظر هشتمین کنفرانس بین المللی علمی سالیانه «اندیشه امام حسن مجتبی(ع)» از محققان و پژوهشگران و متخصصان دعوت کرد تا در فعالیت های این دوره از کنفرانس شرکت کنند.

 

هشتمین کنفرانس بین المللی علمی اندیشه امام حسن مجتبی(ع) با عنوان «تُرَاثُ الإِمَامِ الحَسَنِ المُجْتَبَى (عليه السلام) فِي الدِرَاسَاتِ الإنْسَانِيَّةِ.. قِرَاءَاتٌ فِي الرَّأيِ وَالرَّأيِ الآخَرِ» 19 شهریور 1400 مطابق با 10 سپتامبر 2021 میلادی با نظارت دبیرخانه های عتبات مقدس حسینی و عباسی برگزار می شود.

 

کمیته عالی پروژه حلة شهر امام حسن مجتبی(ع) و اداره کل آموزش بابل و انجمن علمی و فکری و دانشگاه های الکفیل و العمید برگزاری این کنفرانس را برعهده دارند.

 

محورهای این کنفرانس شامل امام حسن(ع) در دایره المعارف ها، امام حسن(ع) زمینه چین انقلاب امام حسین(ع) و موضع امام حسن پس از صلح معروف است.

 

این کمیته درباره شرکت در این کنفرانس اعلام کرد: در این کنفرانس مقالات پژوهشی به دو زبان عربی و انگلیسی پذیرفته می شود، مقاله و تحقیق نباید پیش از این منتشر و چاپ نشده باشد و باید فرم تعهدنامه پر شود. محقق باید شرایط علمی را پیروی کند و اصول علمی را در نوشتن پژوهش رعایت کنند.

 

این پژوهش ها و تحقیقات به کمیته داروی فکری و علمی ارایه می شود.این کمیته موظف نیست که تحقیقات را در صورت نپذیرفتن به صاحبان شان بازگرداند.

 

این مقاله و تحقیق و پژوهش در قالب word و با فونت (Simplified Arabic) و اندازه فونت متن 16 ارایه شود و تعداد صفحات نباید بیش از 30 صفحه باشد. این مقاله ها باید به ایمیل conf@alameedcenter.i ارسال شود.

 

چکیده مقاله و تحقیق به زبان عربی و انگلیسی ارسال می شود و نام محقق و عنوان علمی، آدرس، شماره موبایل و ایمیل نیز ذکر شود. تحویل چکیده ها از 15 می 2021 میلادی آغاز می شود و آخرین مهلت آن برای تحویل 15 آگوست 2021 میلادی است.

کد خبر 1045175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha