طرح ضیافت الهی در  بقعه متبرکه و شاخص کرمانشاه برگزار می شود

حجت الاسلام صالحی، گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان طرح ضیافت الهی در ۱۱ بقعه و شاخص استان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 حجت الاسلام محمد صالحی مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان درکرمانشاه گفت : با توجه به شیوع ویروس کرونا و تشدید آن بسیاری از برنامه های ویژه ماه مبارک بنا به دستور ستاد مقابله با کرونا در استان لغو  یا بصورت محدود برگزار می شود.

 

وی بابیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خداوند است، خاطر نشان کرد: میهمانى خداوند، به معناى اکرام و رحمت خاص الهى بر بندگان است،ماه رمضان، ماهى است که ابتداى آن رحمت، وسطش آمرزش گناهان و پایان آن، آزادى از آتش جهنم است  و ما باید در این ماه سر بلند باشیم .

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه افزود: برنامه اصلی جزء خوانی قرآن توسط اوقاف در محل صداوسیمای مرکز کرمانشاه به صورت زنده از شبکه زاگرس هرروز از ساعت ۱۷ لغایت ۱۸ پخش  و تفسیر قرآن کریم به صورت مجازی و با حضور مفسران برجسته کشوری در امام زاده ابراهیم طاقبستان از دیگر برنامه‌هایی است که سحر‌های ماه مبارک رمضان از شبکه زاگرس پخش می‌شود.

 

حجت الاسلام صالحی تصریح کرد: پویش ختم قران کریم، برنامه کرسی اذان گاهی در بقاع متبرکه، راه انداری کاروان‌های شادی نسیم کرامت در نیمه رمضان  از دیگر برنامه‌های اوقاف در ماه رمضان است.

 

وی در پایان گفت:ماه رمضان در میان مسلمانان از احترام، اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار و ماه سلوک روحی آنان است و مؤمنان با مقدمه سازی و فراهم کردن زمینه های معنوی در ماه های رجب و شعبان هر سال خود را برای ورود به این آماده می کنند.

کد خبر 1045247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha