توزیع غذای گرم در کانون کوثر بندرانزلی

جمالی از توزیع بسته‌‌های غذایی گرم به همت کانون فرهنگی هنری کوثر بندرانزلی در بین نیازمندان خبرداد.

«منیژه جمالی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به همت کانون کوثر انزلی در دستگیری از نیازمندان و محرومان جامعه گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بچه‌های مسجد امام حسین(ع) طالب آباد بندرانزلی در قالب رزمایش همدلی و احسان اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان شناسایی شده پیرامون مسجد کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری کوثر طالب آباد بندرانزلی افزود: این بسته‌های معیشتی تحت عنوان «سبد مهربانی» تهیه شده و شامل برنج، ماکارونی، رب گوجه، پنیر، روغن، حبوبات و وسایل بهداشتی بود.

 

وی با اشاره به اقدامات این کانون از ابتدای سال حاری تاکنون افزود: در این راستا با مشارکت خیرین ۲۴ بسته غذای گرم به همراه بسته‌های میوه بین نیازمندان تحت پوشش کانون توزیع شد.

 

جمالی همچنین از کمک کانون به ایتام خبرداد و اذعان کرد: با کمک اعضای کانون، پنج میلیون ریال هدیه نقدی به خانه سبز پوروطن، محل نگهداری کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست اهدا شد.

 

وی همچنین به برگزاری جلسه هم‌اندیشی رابطین کانون شهرستان انزلی با محوریت کانون کوثر اشاره و بیان کرد: این جلسه به تشریح سیاست‌ها در راستای پیشبرد اهداف کانون‌های مساجد و رفع مشکلات اختصاص داشت.

 

 

 

کد خبر 1045261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha