نظارت اداره کل استاندارد فارس بر کالاهای مشمول استاندارد اجباری قنادی ها در ماه رمضان

رهنما گفت: بازرسان اداره کل استاندارد فارس در طرح نظارتی ماه مبارک رمضان بر مصرف شكر، روغن و آرد که از کالاهای مشمول استاندارد اجباری هستند بر قنادی ها نظارت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مرتضی رهنما»، امروز (دوشنبه 23 فروردین) با اشاره به اجرای طرح نظارتی اداره استاندارد فارس در ماه مبارک رمضان در جمع خبرنگاران به صورت مجازی گفت: این طرح با هدف نظارت بر عرضه اقلام پر مصرف مردم در ماه مبارک رمضان به اجرا در می آید.

مدير كل استاندارد فارس ادامه داد: در آستانه ماه مبارک رمضان تقاضا برای برخی کالاها مانند اقلام لبنی، پروتئینی، روغن، قند و شکر و شیرینی‌های مخصوص این ماه افزایش می یابد.

وی اضافه کرد: بدین ترتیب بازرسان اداره کل استاندارد فارس در اين طرح بر مصرف شكر، روغن و آرد که از کالاهای مشمول استاندارد اجباری هستند بر قنادی ها نظارت خواهند کرد.

رهنما تاکید کرد: در این طرح، نگهداری تخم مرغ و مواد لبنی در یخچال و دور بودن آب معدنی از یخ زدگی و نور مستقیم افتاب رصد می شود.

وی اعلام کرد: شهروندان می ‌توانند مشاهده هر تخلفی در این زمینه را  از طريق شماره تلفن های 1517 و 36290906 به این اداره كل استاندار فارس گزارش دهند.

رهنما تاکید کرد: برای اطمینان از اصالت علامت استاندارد حک شده بر روی كالاها یک كد 10 رقمی در زير علامت استاندارد درج شده که با ارسال آن به سامانه پيامكی  10001517 می توان از اصالت نشان استاندارد اطمينان حاصل کرد.

کد خبر 1045270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha