توزیع ۳ هزار بسته معیشتی درگیلان/ ۴۵ سری جهیزیه به نوعروسان گیلانی اهدا شد

عبدالله پور از توزیع سه هزار بسته معیشتی از امروز در گیلان خبر داد و گفت: تا پایان ماه رمضان ۴۴ هزار بسته معیشتی در قالب طرح کمک مومنانه بین نیازمندان کرونایی توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، سردار « محمد عبدالله پور» امروز (دوشنبه، ۲۳ فروردین ) در مراسم توزیع کمک‌های مومنانه و جهیزیه جوانان نیازمند در لشکر ۱۶ قدس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این بسته ها به تعداد سه هزار عدد و جهیزیه به همت سپاه قدس گیلان تهیه شده و در حال توزیع است. 

 


فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تا پایان ویروس کرونا در کنار نیازمندان هستیم گفت: سپاه به همراهی پایگاه‌های مقاومت بسیج و گروه‌های جهادی و خیران ۴۴ هزار بسته معیشتی را تا پایان ماه مبارک رمضان تهیه و بین نیازمندان توزیع خواهد کرد.

 


وی به جهیزیه نو عروسان نیازمند اشاره و اذعان داشت: ۶۰ سری جهیزیه شامل پنج کالای اساسی به ارزش ۵۰ میلیارد تومان نیز بین جوانان شناسایی شده توزیع می‌شود.

 


«احمد ابراهیمی» مسئول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان در حاشیه این مراسم اظهار کرد: تا امروز بالغ بر ۳۳۵ هزار بسته معیشتی با ارزش بالغ بر ۱۳۷ میلیارد تومان توسط مردم و گروه‌های جهادی تهیه و به دست نیازمندان رسیده است.


گفتنی است، امروز سه هزار بسته معیشتی توزیع و ۴۵ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا شد. 

کد خبر 1045315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha