۳۳۵ هزار بسته معیشتی در قالب برگزاری رزمایش مواسات در گیلان توزیع شد

ابراهیمی از توزیع ۳۳۵ هزار بسته معیشتی در قالب برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در گیلان خبر داد و گفت: توزیع این بسته‌های معیشتی در ماه مبارک هم استمرار خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، « احمد ابراهیمی» شامگاه(سه‌شنبه، 24 فروردین) در برنامه گفت‌وگوی ویژه از برگزاری مرحله‌ای دیگر از رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در استان گیلان خبر داد و با بیان اینکه بسته‌های معیشتی با کمک گروه‌های جهادی و با مشارکت مردم خیر و نیکوکار استان تهیه و بین اقشار محروم توزیع می‌شود اظهارکرد: بسیج از جنس مردم و برای مردم است و از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا تاکنون اقدامات بسیار خوبی را انجام داده است.
 
 
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان ساماندهی هزار و 68 گروه جهادی در استان گیلان را با هدف مبارزه با ویروس کرونا مورد اشاره قرار داد و یادآور شد: پس از فرمان مقام معظم رهبری در نیمه شعبان سال گذشته فعالیت گروه‌های جهادی بسیج و سپاه شکل جدیدتری به خود گرفت و قرارگاه رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه را زیرنظر نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان تشکیل دادیم.
 
 
وی تشکیل قرارگاه‌های محلی را برای برگزاری هرچه بهتر رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه مورد تاکید قرار داد و ابراز داشت: کمک‌ها و همدلی‌های مردم واقعا قابل احصاء نیست و در تمام دوره برگزاری رزمایش مواسات از سال گذشته تاکنون شاهد مشارکت بالای خیران استان گیلان برای کمک به خانواده‌های محروم بودیم.
 
 
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان از تهیه و توزیع 335 هزار بسته معیشتی در قالب برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در سطح استان خبر داد و اظهار داشت: این بسته‌ها بین خانواده‌ها و افرادی که عموما به علت شیوع ویروس منحوس کرونا دچار آسیب شده بودند، تقسیم شد.
 
 
ابراهیمی با بیان اینکه ارزش ریالی این بسته‌های معیشتی حدود 137 میلیارد تومان برآورد می‌شود اذعان کرد: همه مردم ما به واسطه شیوع این ویروس منحوس درگیر مشکلات اقتصادی هستند اما با تمام این‌ها و با مشارکت گسترده خود، مواسات و همدلی را معنی کردند.  
 
وی استمرار توزیع بسته‌های معیشتی در ایام ماه مبارک رمضان با کمک گروه‌های جهادی بسیج و سپاه را در استان گیلان مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: این بسته‌های معیشتی به ارزش تقریبی 15 میلیارد تومان در ماه مبارک رمضان امسال بین خانواده‌های محروم و نیازمند توزیع می‌شود.
 
 
 
کد خبر 1045824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha