۱۲ مدیر کل ادارات مختلف استان فارس در نظارت های کرونایی تذکر گرفتند

قاسم پور گفت: اعمال دورکاری و اتصال سامانه اداره ها به وزارت بهداشت و برگزاری جلسات با ۱۵ نفر در شرایط قرمز کرونا باید توسط ادارات استان رعایت شود و روز گذشته ۱۲ مدیر کل ادارات مختلف در استان تذکر گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرضا قاسم پور»، امروز (دوشنبه 23 فروردین) با اشاره تداوم محدودیت فعالیت اصناف و مشاغل در استان فارس در جمع خبرنگاران به صورت مجازی گفت: حدود 70 درصد مشاغل در زمره گروه یک هستند و رستوران ها، فست فودها، شیرینی فروشی و ... به شکل بیرون بر می توانند فعالیت کنند.

معاون استاندار فارس افزود: محدودیت مشاغل موجب کاهش ترددها می شود و در هفته اخیر محدودیت ها در فارس بیشتر شده و دیروز مانور گشت نظارتی در فرمانداری شیراز نیز برگزار شد و 40 اکیپ در شیراز، صدرا و بخش ارژن انجام شد و در 35  شهرستان دیگر بازدید میدانی از اصناف، ادارات و بازارها انجام شده است.

وی اضافه کرد: مخاطب ما ادارات متولی برخی مشاغل نیز هستند و اگر تخلف کنند با مدیر کل آن اداراه برخورد می شود مثل باشگاه های ورزشی، مراکز شماره گذاری، مهدهای کودک، آموزشگاه های هنری و ... که زیر مجموعه ادارات می شوند.

قاسم پور با تاکید بر تقویت نظارت بر بخش دولتی در اداره ها و نظارت بر مشاغل تحت نظارت آنها گفت: اعمال دورکاری و اتصال سامانه اداره ها به وزارت بهداشت و برگزاری جلسات با 15 نفر در شرایط قرمز کرونا باید توسط ادارات استان رعایت شود و روز گذشته  12 مدیر کل ادارات مختلف در استان تذکر گرفتند.

وی اعلام کرد: 22 شهرستان فارس قرمز، 12 شهرستان نارنجی و 2 شهرستان زرد است و رنگ بندی از 27 قرمز به 22 شهرستان امروز کاهش یافت و 50 درصد تست های کرونا در استان مثبت می شوند.

قاسم پور با اشاره به افزوده شدن به تخت های بیمارستانی فارس گفت:  بیمارستان های استان اغلب اشباع است اما شبکه بهداشت و درمان استان برای ارائه خدمات به بیماران کرونا تخت اضافه می کنند و حدود 900 تخت به دستور استاندارفارس اخیرا اضافه شده است.

کد خبر 1045336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha