ترتیل خوانی مجازی دانش آموزان مازندرانی در ماه رمضان

تنها از اجرای طرح«ضیافت الهی» ویژه ماه رمضان خبر داد و گفت: دانش آموزان مازندرانی به جهت شوع کرونا و تعطیلی موقت مدارس ماه رمضان امسال هر روز از ساعت۱۷-۱۸ در بستر شبکه آموزشی شاد مراسم معنوی ترتیل خوانی را اجرا می کند.

«محمود تنها»در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن تشریح برنامه های ماه مبارک رمضان اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران، اظهار کرد: امسال همانند ماه رمضان سال گذشته برنامه های ویژه حوزه دانش آموزی از طریق شبکه شاد اجرا می شود.

 

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش‌وپرورش مازندران با بیان اینکه همه مردم به ویژه نوجوانان و جوانان نیازمند بهره مندی از فیوضات ماه مبارک رمضان هستند و باید به دنبال فراهم آوردن زمینه کسب فیض این قشر اثرگذار از این ایام پر خیر و برکت باشیم، افزود: فعالیت‌های مختلفی در حوزه قرآن، عترت و نماز در طول سال تحصیلی برای دانش‌آموزان تدارک دیده می شود که سرآمد این فعالیت‌ها، برنامه های قرآنی ویژه ماه رمضان است و هرساله از استقبال عمومی برخوردار می شود.

 

وی از اجراي طرح (ضيافت الهي) با محوریت ترتیل خوانی قرآن دانش آموزان مازندران در بستر شبكه شاد به جهت شیوع کرونا و تعطیلی موقت مدارس خبر داد و گفت: با توجه به درگیر بودن استان با پیک چهارم کرونا، برای حفظ سلامتی مخاطبان نوجوان ترتيل خواني قرآن كريم به صورت مجازي برگزار خواهد شد.

 

تنها با بیان اینکه طرح «ضیافت الهی» در اولين روز از ماه مبارك رمضان با حضور مسئولين استاني کلید می خورد، بیان کرد: براساس برنامه‌ریزی به عمل آمده از سوی شوراي قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران، مقرر شد بامشاركت ادارات آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق وبا محوريت دارالقرآنها ترتيل خواني دانش آموزي در قالب طرح(ضيافت الهي)برگزار شود.

 

وی از پخش زنده این برنامه دربستر شبكه شاد خبر داد و گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، این برنامه از ساعت ١٧-١٨ به صورت زنده پخش می‌شود و فرهنگيان و دانش آموزان استان می‌توانند از طریق شبکه آموزش مجازی شاد به مشاهده و استماع کلام نورانی قرآن کریم بپردازند.

 

تنها از مازندران به عنوان استانی قرآنی یاد کرد و افزود: ديار علويان یکی از استان‌های کشور است كه به سبب عجین  بودن نوجوانان این ديار با قرآن کریم شاهد حضور چشمگیر جوانان و نوجوانان در برنامه‌های قرآنی سراسر این استان هستیم.

کد خبر 1045365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha