ارتقاء کیفیت و کاهش هزینه‌ها اولویت کار اداره پست در سال ۱۴۰۰ است

طاهر محمدی گفت: درسال جدید ارتقاء کیفیت و افزایش ترافیک و درآمد در بستر فن‌آوری برای پست کردستان حیاتی است و این مهم در سال‌جاری سرلوحه و اولویت کاری اداره‌کل پست استان کردستان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، طاهر محمدی سرپرست اداره‌کل پست استان کردستان در جلسه شورای اداری پست کردستان که با حضور معاون پستی و همه روسا و کارشناسان ستادی و اجرایی بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، ضمن تبریک سال جدید و سالی را که مقام معظم رهبری سال تولید پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها نامگذاری کرده‌اند، حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.

 

محمدی از تلاش همکاران در سال گذشته تقدیر کرد و افزود: تلاش مجموعه پست استان منجر به کسب رتبه 17 کشوری درآمد و رتبه 7 ترافیک شد که براین اساس شاهد رشد  26 درصدی ترافیک و رشد 49 درصدی درآمد بودیم.

 

وی همچنین از تحقق 95 درصدی ترافیک و 93 درصدی درآمد خبر داد و این مهم را مدیون تلاش همه همکاران بخصوص همکاران واحد توزیع دانست.

 

سرپرست اداره‌کل پست استان کردستان اعلام کرد: تحقق اهداف پست استان بیانگر آن است در سال جدید باتوجه به توان بالای نیروی انسانی سازمان باید به تقویت رتبه‌های گذشته ترافیک و درآمد و افزایش کیفیت بهتر عمل کنیم.

 

محمدی اضافه کرد: قطعا در سال‌جاری پیش بینی‌ها برای ما بیشتر خواهد شد و باید برای تحقق آن برنامه داشته باشیم.

 

وی با اشاره به جلسه اخیر مدیران کشور توجه جدی به برنامه‌های شرکت و دستورات مدیران ارشد در سال جدید، موضوعات بازاریابی در بخش خصوصی و استفاده از توان فن‌آوری پست بخصوص فعال‌سازی روستا بازار را جزو اولویت‌های جدی پست دانست و ظرفیت تولیدات غذایی و صنایع دستی استان را ظرفیت خوبی دانست که شهرستان مریوان می‌تواند پیش آهنگ این اقدام کشوری در استان شود.

 

محمدی گفت: درسال جدید ارتقاء کیفیت و افزایش ترافیک و درآمد دربستر فن‌آوری برای پست کردستان حیاتی است و این مهم در سال‌جاری سرلوحه و اولویت کاری اداره‌کل پست استان کردستان خواهد بود.

 

در ادامه جلسه مدیران شهرستان‌ها و واحدها هرکدام نظرات خویش را در مورد برنامه‌های شهرستان خویش در سال جدید بیان کردند و مشکلات و ظرفیت‌های شهرستان‌ها را بیان کردند.

کد خبر 1045366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha