اعمال محدودیت‌های کرونایی در جهت حفظ سلامتی شهروندان انجام می‌شود

عالمی نیسی اعمال محدودیت‌های کرونایی را در جهت حفظ سلامتی شهروندان دانست و گفت: متاسفانه با وجود تاکیدات فراوان برخی از افراد کرونا پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند که این بی تفاوتی نه تنها برای خود شخص بلکه برای دیگر شهروندان نیز خطرناک است.

«جمال عالمی نیسی» شامگاه (دوشنبه ۲۳ فروردین) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با بیان اینکه اکثر مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند اظهار کرد: متاسفانه با وجود اطلاع رسانی و تاکیدات فراوان برخی از شهروندان کرونا را عادی گرفتند و پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند که این بی تفاوتی نه تنها برای خود شخص بلکه برای دیگر شهروندان نیز خطرناک است.

 

فرماندار اهواز در خصوص محدودیت های مشاغل در وضعیت قرمز اهواز افزود: مشاغل گروه یک (ضروری) با رعایت پروتکل های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند و گروه‌های شغلی ۲، سه و چهار تعطیل و یا با محدودیت فعالیت خواهند کرد.

 

وی تصریح کرد: ادارات مستقر در شهرستان اهواز حداکثر با یک سوم کارکنان فعالیت می کنند و با اداراتی که شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نکنند برخورد قانونی می شود.

 

عالمی نیسی اضافه کرد: برای اجرای محدودیت های کرونایی، اهواز به ۲۴ منطقه تقسیم شده که در ۱۲ منطقه کارگروهی با مسئولیت نیروی انتظامی و در ۱۲ منطقه دیگر کارگروهی با مسئولیت سپاه و با همکاری دیگر ادارات، نهادها و دستگاه های اجرایی محدودیت‌ها اعمال می شود.

 

وی در پایان با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی یاد آور شد: استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و خودداری از تردد غیرضروری خطر ابتلا به کرونا را کاهش می دهد.

 

کد خبر 1045370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha