اصناف اهواز برای پیشگیری از کرونا از ورود افراد بدون ماسک جلوگیری کنند

احمدی با بیان اینکه جلوگیری اصناف اهواز از ورود افراد بدون ماسک برای پیشگیری از کرونا ضرورت دارد گفت: در صورت مشاهده تخلف با واحدهای صنفی متخلف برخورد قانونی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حسن احمدی» شامگاه (دوشنبه ۲۳ فروردین) در حاشیه گشت نظارت ستاد مدیریت و کنترل بیماری کرونا اهواز، ضمن تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی واحدهای صنفی اظهار کرد: اصناف ضروری از ورود افراد بدون ماسک جلوگیری کنند و در صورت مشاهده با واحدهای صنفی متخلف برخورد قانونی می شود.

 

معاون برنامه ریزی فرمانداری اهواز افزود: در راستای اجرای مصوبات قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونای خوزستان، از امروز اکیپ های بیست و چهارگانه در شرق و غرب اهواز متشکل از مراکز بهداشت، سازمان صمت، نیروی انتظامی و اداره اماکن، اتاق اصناف، شهرداری اهواز، جمعیت هلال احمر، سپاه و فرمانداری اقدام به اجرای گشت های مشترک کردند که در اولین روز تذکرات و اخطارهایی داده شد و تعدادی از اطناف نیز پلمب شدند.

 

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستادمدیریت و کنترل بیماری کرونا اهواز در پایان تصریح کرد: انتظار داریم گروه های شغلی غیرضروری با ستاد مدیریت و کنترل بیماری کرونا اهواز همکاری کنند تا بتوانیم این وضعیت را مدیریت کنیم و از این پیک خارج شویم.

 

کد خبر 1045377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha