فراخوان دومین جایزه ادبی « سکوت» شهر نوش آباد منتشر شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل از انتشار فراخوان دومین جایزه ادبی «سکوت» شهر نوش آباد از توابع این شهرستان خبر داد.

«سعید ضابطی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: دومین جایزه ادبی «سکوت» در دو بخش «داستان نویسی» و «بازنویسی حکایت های دو کتاب بوستان سعدی و مثنوی معنوی مولانا» همراه با نکوداشت معلم فرزانه، زنده یاد «سید علی سکوت» در شهر نوش آباد برگزار می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: این برنامه فرهنگی به همت کانون توسعه فرهنگی کودکان شهر نوش آباد و با همکاری  ادارات آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل و خانواده مرحوم سکوت برگزار می شود.

 

ضابطی تصریح کرد: این جشنواره از دوشنبه ۲۳ فروردین ماه سال جاری آغاز شده است و آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره پنج شنبه۳۰ اردیبهشت ماه سال جاری خواهد بود.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه این فراخوان ویژه اعضای کانون های توسعه فرهنگی کودکان سراسر کشور و دانش آموزان شهرهای آران و بیدگل، نوش آباد، سفیدشهر و ابوزیدآباد است، افزود: جشنواره در دو رده سنی ۷ تا ۹ سال با موضوع «ادامه یک داستان» و «بازنویسی حکایت های دو کتاب کهن بوستان از سعدی، مثوی معنوی از مولانا» ویژه سنین ۹ تا ۱۵ سال برگزار می شود.


ضابطی افزود: علاقه‌ مندان برای شرکت در این جشنواره می ‌توانند آثار خود را از طریق شبکه اجتماعی واتساپ به شماره  ۰۹۳۷۳۹۶۹۲۳۴ به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: در پایان این جشنواره پس از ارزیابی هیئت داوران، به سه اثر برگزیده در هر بخش  لوح سپاس و جوایز نقدی و فرهنگی خواهد شد.

 

سعید ضابطی با تأکید بر اینکه توجه به شأن و منزلت معلمان و اساتید علم در پیشبرد اهداف و تربیت انسان ها چه در بعد شخصیتی و چه در بعد فرهنگی و اخلاقی مشهود و حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: نخستین جایزه ادبی سکوت همراه با یاد و نقش معلم در دو بخش شعر و داستان در حوزه دانش آموزی و آزاد از اوّل اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ کلید خورد و در تقویم فرهنگی شهر نوش آباد جای گرفت./

کد خبر 1045445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha