پایان گروگانگیری پس از  ۱۰ سال

فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: نوزاد نیکشهری پس از ۱۰ سال گرونگیری با همکاری پلیس اینترپل از چنگال آدم ربایان رها و نجات یافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، «احمد طاهری» بیان داشت: با تلاش کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان و شهرستان نیکشهر گروگان 9 ساله پس از 10 سال ربایش با همکاری پلیس اینترپل جمهوری اسلامی ایران از چنگال آدم ربایان رهایی و نجات یافت.

 

فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: عاملان این اقدام خشن که غیر ایرانی بوده، طی یک اختلاف قبلی با عموی گروگان در یکی از مناطق شهرستان نیکشهر دست به این جنایت  زده بودند و پس از ربایش طفل را به یک از کشورهای همجوار منتقل نموده بودند که با همکاری پلیس اینترپل رها و به آغوش گرم خانواده بازگشت.

 

طاهری یادآور شد: پدر فرد ربوده شده از همکاری   و تلاش پلیس اینترپل جمهوری اسلامی ایران، پلیس آگاهی استان و شهرستان نیکشهر همچنین معتمدین و ریش سفیدان محلی به خاطر رهایی فرزندش از چنگال آدم ربایان قدردانی کرد.

 

گفتی است،با توجه به فرار آدم ربایان به آن سوی مرزها، تلاش برای دستگیری عاملان جنایت از طریق پلیس اینترپل ایران و کشور همجوار تا ختم پرونده همچنان ادامه دارد.

کد خبر 1045487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha