اجرای طرح ضیافت ماه مبارک رمضان در استان قزوین

محمدی از اجرای طرح ضیافت ماه مبارک رمضان و نظارت بر بازار در استان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی قزوین، «هوشنگ محمدی» با اشاره به اجرای طرح ضیافت ماه مبارک رمضان بیان کرد: این طرح سراسری بوده و با مشارکت دستگاه های نظارتی نظیر سازمان صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی، دامپزشکی، اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و غیره اجرا می شود.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین ادامه داد: در طرح ضیافت ماه رمضان با مشارکت دستگاه های مذکور به بازارهای اصلی عرضه کننده کالاها و خدمات اساسی و با تأکید بر مصوبات ستاد کرونا، گشت مشترک اعزام می شود.

 

وی عنوان کرد: در این اقدام، تمامی عرضه کنندگان کالا و مایحتاج اساسی و ضروری مردم در سطح استان، مورد هدف قرار گرفته و به پیشگیری از تخلفات صنفی و صیانت از حقوق مصرف کنندگان توجه ویژه ای می شود.

 

محمدی اعلام کرد: شعب ویژه ای برای تخلفات احتمالی ماه رمضان در نظر گرفته شده و پرونده هایی که در طرح سراسری ضیافت تشکیل و به این اداره کل ارسال می شوند خارج از نوبت و در اسرع وقت رسیدگی می شوند.

 

وی خاطر نشان کرد: این طرح از ابتدای ماه رمضان آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و شهروندان می توانند در صورت داشتن هرگونه شکایت به سامانه t135.ir مراجعه کرده و یا با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند.

 

کد خبر 1045506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha