حکم جالب محکومیت یک متخلف بهداشتی در آران و بیدگل+عکس

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان آران و بیدگل از حکم جالب دادستان دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان در زمینه محکومیت یک متخلف بهداشتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، دکتر نظام طاهری در گفت و گو با خبرنگاران در آران و بیدگل گفت: دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آران و بیدگل یک متخلف بهداشتی که اقدام به عرضه قطعات مرغ به صورت فلّه فاقد تاریخ تولید و انقضا کرده بود را به یک ماه یادگیری قوانین بهداشتی مربوطه محکوم کرد.

 

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان آران و بیدگل افزود: در این حکم، متخلف به «یادگیری مضرات خردکردن و فروش مرغ بر خلاف اصول بهداشتی ظرف مدت یک ماه زیر نظر شبکه دامپزشکی» محکوم شده است.

 

نظام طاهری در ادامه بیان داشت: واحد نظارت بر بهداشت مواد غذایی این شبکه با رصد و کنترل روزانه واحدهای عرضه کننده فراورده های خام دامی، با متخلفین احتمالی به شدت برخورد کرده و مراتب را جهت تعیین تکلیف به مراجع قضایی ارجاع می دهد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان آران و بیدگل افزود: حکم صادره نمونه ای از همکاری فی مابین دامپزشکی و دستگاه قضایی است و در راستای پیشگیری از بروز تخلفات، بسیار مثمر ثمر خواهد بود.

 

شهرستان آران و بیدگل با ۱۰۷ هزار نفر جمعیت در شمالی ترین نقطه استان اصفهان و ۶ کیلومتری شهرستان کاشان واقع شده است./

کد خبر 1045526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha