نیازمندان مازندرانی ماه رمضان در قالب طرح پخت ۶۰۰دیگ غذای نذری اطعام دهی می شوند

حجت‌الاسلام عالیشاه گفت: ماه مبارک رمضان طرح طبخ ۶۰۰دیگ غذای نذری باهدف اطعام دهی نیازمندان استان مازندران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مورد تاکید ستاد مقابله با کرونا اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(24فروردین) در نشست با «عین اله طالبی» فرماندار سوادکوه با محوریت شورای زکات ضمن قدردانی از مشارکت و همدلی امام جمعه ، فرماندار و مسئولین شهرستان سوادکوه در راستای خدمت رسانی به نیازمندان، اظهار کرد: تمام کار کمیته امداد با تاسی از سیره ائمه اطهار (ع) و حضرت علی (ع) انجام می  شود و بدست آوردن  و شاد کردن دل یک مومن ، موجب  افتخار است.

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران افزود: دعای خیر خانواده های تحت حمایت پشتیبان کارکنان این نهاد است.

 

وی تصریح کرد: با احیای فرهنگ زکات  و فعال بودن شورای زکات هم ،می توانیم  به نیازمندان کمک کنیم.

 

حجت الاسلام عالیشاه به طرح های امواجی از بهشت، هرکارمتد حامی یک فرزند معنوی و... اشاره وبیان کرد: برای ارتقای سرانه ایتام در تلاشیم تا این سرانه را به کمک مردم نوعدوست و خیران، افزایش دهیم .

 

مدیرکل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه بنا داریم در ماه مبارک رمضان 600دیگ غذای گرم طبخ و بین نیازمندان توزیع شود، گفت: اهدا سبد غذایی به نیازمندان، در ماه مبارک رمضان از دیگر برنامه های این نهاد حمایتی است‌.

 

حجت‌الاسلام عالیشاه با بیان اینکه با کمک  خیران و مسئولان سوادکوه شاهد اقدامات مطلوب شورای زکات در این شهرستان هستیم، گفت:برای هشت خانواده دارای ایتام تحت حمایت در سوادکوه با کمک خیران و  مسئولان این شهرستان مسکن ساخته شد.

 

فرماندار سوادکوه هم در این جلسه گفت: کمیته امداد با هدف کمک به محرومان ایجاد شد و مسبب خیر و اقدامات نیک است.

 

«عین اله طالبی» افزود: کمیته امداد در خدمت به محرومان و نیازمندان در همه شرایط سربلند بوده و موفق عمل کرده است.

 

وی بیان کرد: کارها و اقدامات کمیته امداد، بازخوردهای خوبی هم دارد و دیدگاه کارکنان این نهاد در کمک به جامعه هدف قابل تقدیر است.

 

طالبی همچنین به منظور همکاری و همراهی برای خدمت رسانی به مددجویان کمیته امداد اعلام آمادگی کرد و افزود: استفاده از ظرفیت مراکز نیکوکاری این شهرستان نیز کمک خوبی برای رونق سفره ماه رمضان نیازمندان است.

کد خبر 1045534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha