غبار روبی مسجد «گوهرشاد» جهرم به همت بچه های کانون «مشکات الرضا (ع)»

رحیمی گفت: در آستانه ماه رمضان و به همت اعضای کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)»، مسجد «گوهرشاد» جهرم غبارروبی شد.

«ابوالفضل رحیمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با گرامی داشت دهه تکریم و غبارروبی مساجد، گفت: این مناسبت در آستانه ماه مبارک رمضان بهانه ای شد تا اعضای کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» به غبارروبی مسجد «گوهرشاد» شهرستان جهرم اقدام کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» جهرم افزود: بچه های مسجد در این اقدام نیکو با همکاری هیئت امنا و اهالی مسجد محیط داخلی و محوطه مسجد را غبارروبی و پاکیزه کردند.

 

وی با اشاره به برگزاری برنامه های ماه مبارک رمضان در این کانون فرهنگی و هنری، بیان کرد: برگزاری برنامه ها در فضای مجازی به سبب شیوع بیماری کرونا از تدابیری است که به سبب شیوع بیماری از سوی متولیان مسجد اندیشیده شده است.

 

رحیمی همچنین از دیگر برنامه های این کانون فرهنگی و هنری توزیع بسته های معیشتی میان خانواده های محروم و نیازمند برشمرد و اظهار داشت: توزیع بسته های مواد غذایی میان خانواده های نیازمند که پیش از این نیز در این کانون فرهنگی و هنری به اجرا در آمده، همزمان با ماه رمضان هم به اجرا در می آید.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» جهرم تصریح کرد: در صورت برگزاری برنامه در این کانون فرهنگی و هنری، رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی به صورت جدی مورد تاکید است.

 

 به گزارش شبستان، 21 تا 29 شعبان به عنوان دهه تکریم مساجد نامگذاری شده است و همه فعالان مساجد به ویژه اعضای کانون ها با مشارکت خادمان اقدام به غبارروبی و عطر افشانی مساجد می کنند.

 

 در این دهه در کنار نظافت، بازسازی و نوسازی مساجد، برای احیاء نقش و جایگاه مساجد به اقشار مختلف مردم فرهنگ سازی و آگاهی بخشی می شود.

کد خبر 1045540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha