تلاش برای مهار آتش در کوه های «کبلاق» قیر و کارزین به همت جهادگران بسیجی و سپاه

محمدی گفت: آتش سوزی در کوه های «کبلاق» قیر و کارزین با تلاش نیروهای بسیج، سپاه و گروه جهادی «امام صادق (ع)» قیر و کارزین و مردم در حال مهار است اما به دلیل وزش باد هنوز متوقف نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علی عسکر محمدی»، امروز (سه شنبه 24 فروردین) از وقوع آتش سوزی در کوه های منطقه «هنگام» قیر و کارزین خبر داد و به خبرنگاران به صورت مجازی گفت: از عصر یکشنبه 22 فروردین آتش سوزی کوه های «کبلاق» معروف به «گاو کار» در منطقه «هنگام» قیر و کارزین آغاز شده است.

مسئول بسیج سازندگی قیر و کارزین افزود: متاسفانه به دلیل صعب العبور مسیر و مشکلات موجود در این منطقه، آتش سوزی همچنان ادامه دارد.

وی اضافه کرد: بسیجیان از ساعات اولیه آتش سوزی پای کار آمدند و با پیگیری های مسئولان، بالگرد برای جابجایی نیروها در دسترس قرار گرفت و از ساعات ابتدایی آتش سوزی تا کنون گروه جهادی «امام صادق (ع)» قیر و کارزین با 40 جهادگر و نیرو های مردمی منطقه در کوهستان برای پیشروی آتش سوزی و مهار آن در حال فعالیت هستند.

محمدی تاکید کرد: وزش باد در روز گذشته موجب سخت شدن مهار آتش شده است و امیدواریم که با تلاش جهادگران و مردم این آتش سوزی امروز مهار شود.

وی با اشاره به ظرفیت عظیم بزرگ بسیج و گروه های جهادی بیان کرد: بسیج سازندگی و جهادگران در تمامی عرصه ها و مشکلات در کنار مردم و مسئولان هستند و اکنون جهادگران بسیجی و سپاه در منطقه آتش سوزی کوه «کیلاق» در حال خدمات رسانی هستند.

کد خبر 1045579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha