روند بررسی صلاحیت داوطلبان شورای اسلامی شهر و روستای گلستان

منتظری گفت: تا ۲۴ اردیبهشت ماه تمامی بررسی به اعتراض های داوطلبان شورای اسلامی شهر و روستا در گلستان به اتمام می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «غلامرضا منتظری» ظهر امروز (سه شنبه 24 فروردین) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بحث بررسی صلاحیت ها پس از آنکه هیئت های اجرایی به پایان رسید و بررسی صلاحیت داوطلبان بر اساس گزارشات مستند مراجع پنج گانه در هیئت های نظارت شهرستان آغاز شده است و ظرف مدت ۱۴ روز نتیجه بررسی‌ها به اطلاع داوطلبان خواهد رسید و اگر اعتراضی باشد ظرف مدت 10 روز هیئت عالی نظارت استان آن را مورد بررسی قرار می دهد.

 

رئیس شورای نظارت بر انتخابات شهر و روستای گلستان  ادامه داد: تا 24 اردیبهشت ما تمام بررسی به اعتراض ها به اتمام می رسد و اگر موارد خاصی باشد شاید از سطح هیئت عالی نظارت مرکزی در مودت یک تا دو روز پس از این تاریخ مورد بررسی قرار بگیرد.

 

منتظری یادآور شد: تلاش ما بر این است که اعتماد عمومی مردم به انتخابات افزایش یابد و محور ما در انتخابات قانون است نه تفکرات و گرایش های شخصی و در تلاش هستیم که به گونه ای عمل کنیم که اسباب اعتماد آفرینی سیر صعودی به خود بگیرد.

 

وی بیان کرد: با استاندار گلستان و معاون سیاسی جلساتی برگزار شد  و بنا است نشستی را با داوطلبان برگزار کنیم و جلسه ای تحت عنوان اخلاق حرفه ای انتخابات برای داوطلبان برگزار شود.

 

رئیس شورای نظارت بر انتخابات شهر و روستای گلستان  یادآور شد: بهره مندی از تجربیات گذشته از دیگر اقداماتی است که انجام می دهیم و با این اقدامات می توانیم تا حد زیادی آسیب های اجتماعی در انتخابات را کاهش دهیم.

 

 

کد خبر 1045588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha