کسانی که به برجام دلخوش هستند باید پاسخگوی حادثه تروریستی هسته ای نطنز باشند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: کسانی که به برجام دلخوش هستند باید پاسخگوی حادثه تروریستی هسته ای نطنز باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، پیش از ظهر سه شنبه در جلسه نمایندگان دستگاه‌های استان تهران که در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و که به منظور همفکری پیرامون برنامه‌های روز جهانی قدس و ۱۴ و۱۵ خرداد برگزار شد ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی هسته‌ای در نطنز اظهار داشت: باید آنان که به برجام و مذاکره با غرب دلخوش هستند پاسخگوی ملت ایران باشند.

محمودی بیان داشت: کسانی که به برجام دلخوش هستند باید پاسخ دهند که چگونه با مصوبات ننگین زمینه ساز چنین تحرکات تروریستی شده‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: ملت ایران ضمن محکوم کردن این جنایت هسته‌ای خواستار انتقام سریع و قاطع هستند.

وی با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس به عنوان یادگار همیشه جاوید حضرت امام (ره) عنوان داشت: یقیناً جهان اسلام در این روز همانند سال‌های گذشته جنایات رژیم غاصب صهیونیست را محکوم خواهند کرد و مراسم روز جهانی قدس تا زوال و مرگ کامل رژیم غاصب صهیونیست ادامه خواهد داشت.

محمودی خطاب به برخی ساده لوحان داخلی گفت: امید است با این جنایات صهیونیست‌ها امید این افراد از غرب و آمریکا قطع شده و عزت و کرامت ملت را بیش از پیش حافظ باشند.

 

/محسن صادقی/

کد خبر 1045598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha