نگرانی از کمبود تخت در بخش های کووید ۱۹ بیمارستان جهرم

غلامی گفت: در روزهای نه چندان دور تعداد بيماران بستری به بالای ۲۰۰ نفر رسیده و با كمبود تخت مواجه می شویم.

«عبدالرضا غلامی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: از ابتدای موج چهارم كرونا تا كنون كه يک هفته از آن می گذرد، تعداد بيماران بستری در بخش های كوويد ۱۹ بيمارستان پيمانيه به ۷۳ نفر رسيده است. 

 

رئيس بيمارستان پيمانيه جهرم با تاکید بر اینکه افزايش روند مبتلايان و بستری اين تعداد از بيمار در چند روز گذشته بسيار نگران كننده است، افزود: بیشتر بيماران با علائم تنگی نفس، كاهش ميزان اكسيژن خون و بدن درد های شديد به بيمارستان مراجعه كرده و بستری شده اند.


وی تصریح کرد: چنانچه سرعت روند بيماری به همين صورت باشد و تعداد مبتلايان افزايش يابد، به یقین در روزهای نه چندان دور تعداد بيماران بستری به بالای ۲۰۰ نفر رسیده و با كمبود تخت مواجه می شویم.

 

غلامی به وضعیت بیماران بستری در بیمارستان اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر تعداد پنج بيمار بدحال در بخش آی سی يو بستری و به دستگاه ونتيلاتور وصل هستند.

 

وی ادامه داد: همچنین با توجه به حاد بودن وضعيت و افزايش مبتلايان، ۶ بخش كوويد ۱۹ و يک بخش آی سی يو برای بيماران مبتلا به كوويد ۱۹ در بيمارستان پیمانیه جهرم فعال است.

 

رئیس بیمارستان پیمانیه جهرم بیان کرد: به طور موقت عمل های الكتيو (غير اورژانس) برای خدمت رساني به بيماران اورژانس، تعطيل شده است و شيمی درمانی بيماران سرطانی در بيمارستان «استاد مطهری» انجام می شود.

 

به گزارش شبستان، از موج سوم بيماری كرونا، بخش شيمی درمانی در بيمارستان پيمانيه جهرم، برای بستری بيماران مبتلا به كوويد ۱۹ در نظر گرفته شده است.

 

کد خبر 1045608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha