۳۵۰ هزار وعده غذای گرم تا پایان ماه رمضان بین نیازمندان گیلانی توزیع می شود

اهرابی از اجرای طرح اطعام ماه رمضان به منظور پخت غذای گرم برای۳۵۰ هزار نفر از نیازمندان گیلان تا پایان این ماه مبارک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «عباس اهرابی» امروز(سه‌شنبه، ۲۴ فروردین) در حاشیه افتتاح طرح اطعام ماه رمضان تحت عنوان اطعام مهدوی در دانشگاه آزاد اسلامی رشت واحد پل طالشان با اشاره به فرارسیدن ماه رمضان و اجرای این طرح برای دومین سال متوالی اظهارکرد: در قالب این طرح، ۳۰ روز ماه رمضان پخت عذای گرم در وعده سحر و افطار برای نیازمندان انجام می‌شود.

 

مدیرکل کمیته امداد گیلان با بیان اینکه تا پایان ماه مبارک رمضان ۳۵۰ هزار وعده غذای گرم در قالب پویش مردمی اطعام مهدوی با کمک خیران بین نیازمندان استان توزیع می شود افزود: جهت انجام این مهم ۷۰ آشپرخانه در سراسر استان مشارکت دارند که امروز به صورت نمادین همزمان با سراسر کشور آشپزخانه دانشگاه آزاد اسلامی رشت واحد پل طالشان افتتاح شد.

 

وی از اجرای سه طرح رمضانی در حمایت از ایتام و نیازمندان خبرداد و بیان کرد: برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان در سه محور تأمین سبد کالا و اطعام مهدوی، حامی‌یابی برای فرزندان ایتام و محسنین و دریافت کفارات و زکات فطریه وتوزیع آن بین نیازمندان است.

 

اهرابی با بیان اینکه هم اکنون سه هزار و ۶۰۰ یتیم و چهار هزار و ۵۰۰ فرزند از خانواده محسنین در استان گیلان از حمایت حامیان نیکوکار بهره‌مند می‌شوند اعلام کرد: در تلاشیم تا با اجرای طرح حامی برای فرزندان ایتام و محسنین تحت عنوان پویش ایران مهربان، تا پایان ماه رمضان هیچ فرزند یتیمی بدون حامی نباشد.

 

وی اعلام کرد: علاقمندان به حمایت از فرزندان ایتام و محسنین می‌توانند با ارسال عدد ۰۱۳ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳یا تماس با شماره ۰۱۳۳۳۳۶۵۷۱۰ و یا ورود به سایت ekram.emdad.ir و یا همچنین مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد در سطح استان، در طرح اکرام ایتام مشارکت و با حمایت مادی و معنوی خود در این امر خیر مشارکت کنند.

 

اهرابی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان سال گذشته خیران مشارکت حدود هفت میلیارد تومانی خانوارهای مددجو را اطعام کردند اذعان کرد: پیش‌بینی  می شود امسال این میزان مشارکت در اطعام نیازمندان از رشد حداقل ۳۰ درصدی برخوردار باشد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: خیران استان می توانند بدون مراجعه حضوری، نذورات و کمک های نقدی خود را از طریق کد دستوری #۰۱۳*۸۸۷۷*  و یا شماره حساب۰۱۰۹۳۵۲۱۷۶۰۰۴ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۷۶۷۸ نزد بانک ملی، واریز کنند تا در اسرع وقت به دست نیازمندان استان برسد.

کد خبر 1045632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha