سبک زندگی اسلامی نقشه راه برای سعادت اخروی و دنیوی انسان است

حجت الاسلام دشتکی با اشاره به اهمیت ماه مبارک رمضان و فرصت خودسازی گفت: سبک زندگی اسلامی نقشه راه برای سعادت اخروی و دنیوی انسان است.

« حجت الاسلام علی دشتکی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان با اهتمام اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: ماه مبارک رمضان فرصت خودسازی و تعالی روح و معرفت انسانی است.

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان البرز افزود: سبک زندگی اسلامی نقشه راه برای سعادت اخروی و دنیوی انسان است.

 

وی با اشاره به اهمیت جایگاه معارف الهی و ترویج آن در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: سیره عملی پیامبر اسلام(ص) و اهل بیت(ع) نمونه شاخص عملی از فرهنگ سبک اسلامی است که بخشی از آن در فصل نیاز و بندگی از ماه رجب تا ماه رمضان است. 

 

وی ادامه داد: ماه رمضان دری گشوده برای انسان ها است و توصیه های ویژه ای در خصوص اهمیت این ماه از طرف پیامبر اسلام و اهل بیت(ع) بیان شده است. 

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان البرز بیان کرد: ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان در قالب فضای مجازی با محوریت بقاع متبرکه استان البرز در قالب جزء خوانی های قرآن کریم برگزار می شود. 

 

برپایی ویژه برنامه ضیافت الهی ماه رمضان در ۳۵ بقعه متبرکه استان البرز

 

حجت الاسلام دشتکی اظهار کرد: ۳۵ بقعه متبرکه استان البرز ضیافت الهی را برگزار می کنند که ۸ بقعه به صورت شاخص این ویژه برنامه را برگزار می کنند. 

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان البرز خاطرنشان کرد: ۵ هزار بسته معیشتی در بقاع متبرکه با حداقل به ارزش ۵۰۰ هزار تومان در قالب رزمایش مواسات و همدلی میان نیازمندان توزیع می شود. 

 

بهترین پناه جشنواره قرآنی در ماه رمضان با مشارکت اوقاف و امور خیریه استان البرز

 

حجت الاسلام دشتکی عنوان کرد: یکی از جشنواره های فرهنگی و قرآنی « جشنواره بهترین پناه» است که با هم افزایی دستگاه های مرتبط و با مشارکت اوقاف و امور خیریه استان البرز برگزار می شود. 

 

 

 

 

کد خبر 1045641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha