قدردان همراهی سپاه کربلا برای احداث هزار واحد مسکن مددجویی هستیم

حجت السلام عالیشاه گفت: در مازندران ۴ هزار مددجوی نیازمند مسکن وجود دارد که ۳ هزار نفر فاقد زمین بوده و هزار نفر زمین دارند، امیدواریم بتوانیم هزار مسکن در پی تفاهم نامه با سپاه کربلا و سازمان بسیج سازندگی احداث کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(۲۴فروردین) در دیدار با «سید موسی حسین نژاد» فرمانده سپاه سوادکوه با اشاره به اینکه سپاه آبروی نظام است، بیان کرد: هر کجا که مشکلی یا بحرانی به‌وجود می‌آید سپاه در میدان است، در بحث کمک‌های مومنانه حمایت‌های سپاه جای تقدیر دارد، ما هم امیدواریم با وحدت و یکدلی با سپاه بتوانیم مشکلات مردم را رفع کنیم.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با اشاره به برگزاری دو جلسه با شورای زکات و مراکز نیکوکاری در سوادکوه، خاطرنشان کرد: خوشختانه همه پای کار هستند، تحقق شعار مقام معظم رهبری وظیفه ما است سیاست راهبردی امداد نیز توانمندسازی است امیدواریم با وحدت و اتحاد سربلند بیرون بیاییم.

 

حجت الاسلام عالیشاه افزود: فقر حد و مرز ندارد، البته درست است در بحث اعطای انفاق باید از بستگان شروع کرد، در مسیر فقرزدایی هر که هر چه بکارد درو خواهد کرد، محبت برخی از همکاران موجب شده همه بدون مرز خدمت‌رسانی کنیم.

 

وی به اقدامات کمیته امداد استان در بحث احداث مسکن محرومین با همکاری سپاه اشاره کرد و ادامه داد: در واقع نیازمند واقعی خود ما هستیم پس باید خیر و برکت را در جامعه جاری و ساری کنیم، در بحث احداث مسکن در سوادکوه خیران از ماجلوتر بودند، حاج آقا «محمد جلیلی شیردره» یکی از این افراد هستند که بدون اجر و دستمزد شبانه‌روز تلاش می‌کنند.

 

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه در مازندران ۴ هزار مددجوی  نیازمند مسکن وجود دارد که ۳ هزار نفر فاقد زمین بوده و هزار نفر زمین دارند، امیدواریم بتوانیم هزار مسکن در پی تفاهم نامه با سپاه کربلا و سازمان بسیج سازندگی احداث کنیم، اذعان کرد: همه ما وظایف سنگینی بر عهده داریم، در بحث «پویش ایران مهربان» پس از برگزاری جلسات دیگر در بحث مسکن، اشتغال و معیشت اقداماتی در دستور کار قرار خواهد کرد، باید چشممان را ببندیم و خدمت کنیم یقینا دعای خیر فقرا گشایش در کار ایجاد می‌کند.

 

وی با اشاره به اینکه در استان ۷۳ هزار خانوار تحت پوشش این نهاد قرار دارند، گفت: برای رفع مشکلات نیازمندان احتیاج به خیرانی همچون خیر نیک اندیش حاج آقا جلیلی داریم.

کد خبر 1045685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha