۳۱۳آشپزخانه طرح اطعام مهدوی در مازندران افتتاح شد

حجت الاسلام عالیشاه گفت: تلاش داریم امسال ماه مبارک رمضان با همکاری ۳۱۳آشپزخانه طرح اطعام مهدوی شهرستان های مازندران در سحر و افطار با توزیع غذای گرم رونق بخش سفره نیازمندان باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌ حجت الاسلام «بشیرعالیشاه» عصر امروز(۲۴فروردین) در آیین افتتاح ۳۱۳ آشپزخانه طرح اطعام مهدوی شهرستان های استان مازندران به صورت نمونه در شهرستان بابلسر اظهار کرد: این طرح با مشارکت کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، خیران، نمایندگی آستان قدس رضوی، سپاه کربلا، خیریه آبشار عاطفه ها اجرا می شود.

 مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: با رعایت پروتکل های بهداشتی در تمامی شهرستان های مازندران غذای گرم و افطاری بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

 

وی با بیان اینکه در برخی از شهرستان‌ها توزیع غذای خام میوه‌جات و دسر را پیش‌بینی کردیم، افزود: برای ۸۳هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد مازندران، برای هر خانوار یک سبد غذایی با حداقل مبلغ   ۳۰۰هزار تومان در نظر گرفته شد.

 

حجت الاسلام عالیشاه گفت: با روحیه جهادی و انقلابی که در  مردم نوعدوست،گروه های جهادی و مسئولان و خیران و موسسات خیریه وجود دارد ، در برخی شهرستان ها اعلام شد که  در طول ماه مبارک رمضان هر ۱۰ روز  یک سبد غذایی و در  برخی شهرستان ها هر ۱۵ روز یک سبد غذایی تهیه و به خانواده های نیازمند اهدا شود.

 

وی بیان کرد:  خدمت رسانی به نیازمندان و ایتام برای کارکنان این نهاد افتخار است.

 

حجت الاسلام عالیشاه افزود: ۳۴۰مرکز نیکوکاری در استان به نیازمندان در سریعترین زمان خدمات ارائه می دهند.

 

وی از مردم نیکوکار مازندران خواست تا  در افطار دهی، اطعام، تهیه سبد غذایی در این ماه مبارک رمضان بیش از پیش به نیازمندان یاری رسانند تا همه با هم در این ماه پر خیر و برکت نهایت خدمت را به نیازمندان داشته باشیم.

 

حجت الاسلام عالیشاه گفت: در پایان ماه مبارک رمضان در بحث زکات فطریه انتظار داریم مردم زکات فطریه خودشان را به کمیته امداد استان مازندران تحویل دهند و یقین بدانید که به دست نیازمندان خواهد رسید.

 

کد خبر 1045697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha