۱۴ شهر آذربایجان غربی در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد

علی مصطفوی گفت: استان آذربایجان غربی در وضعیت بسیار نامناسب کرونایی قرار دارد و تقریبا ۱۴ شهراین استان در وضعیت قرمز هستند که باید زنگ خطری برای مسئولان و مردم باشد.

«علی مصطفوی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان از ارومیه، گفت: متاسفانه استان در وضعیت بسیار خطرناک و نگران کننده از لحاظ شیوع ویروس کرونا قرار دارد که باید همه مردم و مسولان در رعایت و برقراری موازین بهداشتی کرونا کوشا باشند.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی افزود: طبق اعلام وزارت بهداشت، ۱۴ شهر استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد که نشان دهنده وضعیت نامناسب شهرستان های مختلف است.

 

وی خاطرنشان کرد: ارومیه، ماکو، شوط، پلدشت، چالدران و خوی درشمال و همچنین میاندوآب، مهاباد، بوکان، نقده، پیرانشهر، سردشت، تکاب و شاهین دژ در جنوب استان وضعیت قرمز کرونایی دارند.

 

این مسئول اضافه کرد: در این شرایط حساس باید احساس تکلیف کرده و استفاده از ماسک را فراموش نکنیم.

 

وی ادامه داد: پرهیز از تجمع ها و دورهمی های خانوادگی و همچنین سفرهای غیر ضروری نیز می تواند راه نجاتی از این وضعیت خطرناک کرونایی موجود باشد.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: طی هفته گذشته شهرستان های سردشت و چالدران وضعیت نارنجی داشتند که با بررسی های جدید صورت گرفته، وضعیت آنها نیز قرمز شده است.

 

مصطفوی با اعلام هشدار جدی نسبت به ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی اظهار کرد: استفاده از ماسک و پرهیز از تجمع به ویژه اجتناب از سفرهای غیرضروری در شهرهای نارنجی و قرمز از جمله مهمترین اقداماتی است که باید رعایت شود.

 

وی در خاتمه از فرمانداران و مدیران دستگاه های مرتبط خواست که نسبت به دورکاری کارمندان توجه ویژه داشته باشند.

کد خبر 1045713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha