۶۲۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های قزوین بستری هستند

کرمی با اشاره به روند صعودی ابتلا به بیماری کرونا در استان گفت: ۶۲۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان قزوین بستری هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوی، «علی اکبر کرمی» در خصوص آخرین وضعیت استان در ابتلا به بیماری کرونا بیان کرد: رکورد بیشترین بستری بیماران مبتلا به کرونا را در طول دوران شیوع این بیماری، طی چند روز اخیر در استان داریم به طوری که بیش از 620 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان قزوین بستری هستند.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین ادامه داد: در 24 ساعت گذشته 666 نفر موارد قطعی ابتلا به کرونا در استان داشتیم که  از این تعداد 137 بیمار در بیمارستان های استان بستری شدند.

 

وی تصریح کرد: متأسفانه ظرفیت تخت های بیمارستانی استان که به بیماران کرونایی اختصاص داده بودیم، پر شده است و درصدد ایجاد تخت ها و فضاهای بستری جدیدی هستیم که قطع یقین محدودیت شدیدی هم در این خصوص خواهیم داشت.

 

وی یادآور شد: در 24 ساعت گذشته متأسفانه 2 نفر بر  اثر این بیماری فوت کرده اند و 30 نفر بیمار بدحال داریم که از دستگاه کمک تنفسی استفاده می کنند.

 

گفتنی است از ابتدای شیوع بیماری کرونا در استان قزوین 30 هزار و 387 نفر در بیمارستان های استان بستری شدند و یک هزار و 403 نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

کد خبر 1045769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha