ضوابط برنامه های ماه مبارک رمضان دفتر نماینده ولی فقیه در استان اعلام شد

روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با صدور بیانیه ای نحوه برگزاری مراسم ها و برنامه های آیت الله «سید حسن عاملی» را در ایام ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با صدور بیانیه ای نحوه برگزاری مراسم ها و برنامه های آیت الله «سید حسن عاملی» را در ایام ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.

 

در این بیانیه آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

نظر به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر عدم برگزاری تجمعات مذهبی در ماه مبارک رمضان و تعطیلی اماکن مذهبی و مساجد و همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی اعلام شده و فاصله گذاری اجتماعی، امکان برگزاری جلسات معنوی و سخنرانی های مذهبی ممکن نخواهد بود.

 

از طرفی با عنایت به لزوم بهره مندی حداکثری از فیوضات ماه مبارک رمضان و اشتیاق میهمانان ضیافت عظیم الهی در جهت ارتقاء بینش و معرفت دینی در این ایام، مراسم سخنرانی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل حضرت آیت الله عاملی به صورت پخش زنده و بدون حضور جمعیت برگزار خواهد شد.

 

این مراسم، شب های ماه مبارک رمضان راس ساعت 22 شروع خواهد شد که در صفحه اینستاگرام معظم له به نشانی @seyyed_hasan_ameli  و صفحه فیس بوک  @seyyedhasanameli  به جهت دسترسی مخاطبین خارج از کشور پخش خواهد شد.

 

همچنین تکرار این مراسم ظهر فردای هر روز از شبکه استانی سبلان، رادیو اردبیل و رادیو برون مرزی آران پخش خواهد شد.

 

ضمنا نحوه برگزاری مراسم شب های قدر، با توجه به مصوبات و دستورالعمل هایی که از طریق ستاد ملی مقابله با کرونا ابلاغ خواهد شد، متعاقبا به اطلاع عموم خواهد رسید.

 

روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل

 

کد خبر 1045811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha