تمهیدات ویژه ترافیکی در البرز به مناسبت ماه رمضان اجرا می شود

سرهنگ شرق با اشاره به اهمیت رعایت قوانین و محدودیت های معین شده در شرایط قرمز کرونایی گفت: تمهیدات ویژه ترافیکی در البرز به مناسبت ماه رمضان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سرهنگ غلامعلی شرق» در جمع خبرنگاران با اعلام خبر اتخاذ تمهدیدات لازم به منظور برپایی هرچه بهتر ماه مبارک رمضان گفت: پیشگیری از ایجاد ترافیک و تسهیل در عبور و مرور از اهداف برنامه های پلیس راهنمایی و رانندگی در البرز است. 

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز افزود: تمهیدات ترافیکی به مناسبت ماه رمضان با هدف آسایش و آرامش مردم در البرز اتخاذ شده است. 

 

وی با اشاره به اهمیت توجه مردم به رعایت حقوق شهروندی بیان کرد: بیشترین مکان هایی که ایجاد ترافیک را رقم می زند مقابل واحدهای صنفی همچون قنادی ها، مراکز فروش غذاهای افطاری و مستقر است. 

 

وی ادامه داد: از عموم مردم درخواست می شود زمان خرید خود را تنظیم کنند تا همزمان با ساعت افطار شاهد سنگینی تردد واسئل نقلیه نباشیم. 

 

رئیس پلیس راهتمایی و رانندگی استان البرز خاطرنشان کرد: طرح ممنوعیتتردد از ساعت ۲۲ شب تا ۳ بامداد در مناطق مختلف استان اجرا و متخلفان دستگیر می شوند.

کد خبر 1045834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha