آمار مرگ و میر بیماران کرونایی بالا است

خادمی، به وضعیت خطرناک شیوع ویروس کرونا در لرستان اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط موجود و آمار مبتلایان، پیش بینی می شود که در روزهای آتی آمار مرگ میر افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد،«سید موسی خادمی»، امروز(25فروردین) با عالام این خبر اظهارداشت: وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان لرستان خطرناک است.

 

استاندار لرستان با اشاره به بالا بودن درصد مبتلایان به ویروس کرونا، افزود: این روزها از هر۱۰۰ نمونه تست انجام گرفته، ۵۰ مورد آن مثبت است.

 

وی بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی و عمل به مصوبات اجرایی ستاد مبارزه با کرونا، گفت: برای مقابله با این ویروس و گذر از موج چهارم کرونا مردم باید همکاری لازم را داشته باشند.

 

خادمی با اشاره به اینکه احتمال می رود در روزهای آتی آمار مرگ و میر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا افزایش یابد، بیان کرد: بر اساس آمار و معیارهای کشوری حدود ۱۰ درصد بستری شدگان کرونا شرایط سختی دارند.

 

وی با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی استان لرستان، ادامه داد: هم اکنون مشاغل سطح ۲،۳،۴ تعطیل بوده و در ادارات ما نمی توانیم ادارات را تعطیل کنیم، بنا براین از مردم می خواهیم که از مراجعه غیر  ضرور به ادارات و بانک ها خودداری نمایند.

 

کد خبر 1045858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha