اختصاص بیش از ۱۲۴ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان بهزیستی فارس با هدف مانع زدایی از تولید

کشفی نژاد گفت: بهزیستی فارس برای تحقق شعار مقام معظم رهبری با عنوان «تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها» در سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۲۴ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره به مددجویان اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید محمدصادق کشفی نژاد»، امروز (چهارشنبه 25 فروردین) با اشاره به فعالیت های بهزیستی فارس در زمینه مانع زدایی از تولید در جمع خبرنگاران به صورت مجازی گفت: بهزیستی فارس در سال ۱۴۰۰ با تاکید بر شعار مقام معظم رهبری با عنوان «تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها» برای اشتغال جامعه هدف خود تلاش می کند.

مدیرکل بهزیستی فارس افزود: بر این اساس بیش از ۱۲۴ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان بهزیستی فارس در سال جاری اختصاص داده شده است.

وی اضافه کرد: این تسهیلات کم بهره علاوه بر مددجویان دارای طرح اشتغال به کارفرمایانی که مددجویان و نیازمندان تحت پوشش بهزیستی را به کار می گیرند نیز ارائه خواهد شد.

کشفی نژاد با اشاره به پرداخت مشوق های بیمه ای سهم کارفرما و خویش فرمایی توسط بهزیستی بیان کرد: بهزیستی فارس علاوه بر این موارد، با پرداخت یارانه جبران کارآیی افراد دارای معلولیت، طبق مصوبات از مددجویان و کارفرمایان برای تولید و کارآفرینی حمایت خواهد کرد.

وی تاکید کرد: ایجاد بازارچه ای برای عرضه محصولات و تولیدات جامعه هدف بهزیستی نیز در دستور کار قرار گرفته تا با رفع موانع، بستر مناسب برای فروش و درآمدزایی جامعه هدف بهزیستی فارس ایجاد شود.

کد خبر 1045868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha