لزوم رعایت قانون تبلیغات انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستای فارس در فضای مجازی

حجت الاسلام موسوی گفت: مسئولان فارس باید در خصوص تبلیغات انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستای فارس در فضای مجازی حساسیت لازم را داشته باشند تا تبلیغات در این فضا در چارچوب قانون و موعد مقرر انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید کاظم موسوی»، امروز (چهارشنبه 25 فروردین) سومین نشست ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستای استان فارس گفت: فعالان حوزه انتخابات باید اجرای دقیق قانون را ملاک عملکرد خود قرار دهند.

رئیس کل دادگستری فارس با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان افزود: بر اساس قانون هر فرد و نهادی  به هر شکل ممکن در انتخابات پیش رو از قانون تخطی کند در چارچوب قانون مورد برخورد قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: استان فارس با مردم انقلابی از استان های تاثیر گذار در عرصه انتخابات کشور است و بر مشارکت حداکثری مردم استان مانند حضور در انتخابات دوره های قبل تاکید داریم.

رئیس كل دادگستری فارس، حضور حداكثری مردم در انتخابات را موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان نظام و انقلاب دانست و بیان کرد: لازم است تا مسئولان استان در این برهه حساس با عمل به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، زمینه مشارکت بیشتر مردم در انتخابات را فراهم کنند.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: هدف اصلی تشکیل  ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی در فارس، کمک به برگزاری انتخابات  پرشور، سالم و در سایه امنیت کامل است.

وی اضافه کرد: این ستاد همچنین به پایش و رصد مداوم فعالیت‌های انتخاباتی می کند و برای تمهیدات پیشگیرانه با هدف پیشگیری از جرایم انتخاباتی، تصمیمات لازم را اتخاذ می کند.

رئیس كل دادگستری فارس با تاکید بر لزوم تایید صلاحیت افراد متدین، سالم و انقلابی گفت: لازم است تا در انتخابات شوراهای شهر و روستای فارس، افراد متدین و انقلابی مورد تایید قرار بگیرند و صلاحیت افراد دارای فساد مالی تایید نشود.

حجت الاسلام موسوی افزود: مسئولان باید در خصوص فضای مجازی حساسیت و دقت لازم را داشته باشند زیرا تبلیغات این دوره از انتخابات بیشتر از طریق فضای مجازی صورت خواهد گرفت و باید در چارچوب قانون و موعد مقرر انجام شود.

وی تصریح کرد: مسئولان قضایی و دادستان های حوزه های قضایی فارس برای پیشگیری از تخلفات انتخاباتی باید ضمن مشارکت فعال در هیئت های اجرایی، راهکارهای مناسبی نیز در این خصوص ارائه دهند.

کد خبر 1045878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha