۵۰ دستگاه تبلت توسط  بانک سینا با همکاری کمیته امداد به دانش آموزان نیازمند کرمانی اهدا شد

۵۰ دستگاه تبلت توسط بانک سینا جنوب شرق به دانش آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان اهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ یحیی صادقی، چهارشنبه(۲۵ فروردین) در آیین اهدای ۵۰ دستگاه تبلت با همکاری بانک سینا به دانش آموزان نیازمند؛ این اقدام بانک را در راستای مسئولیت های اجتماعی دانست که از محل کمک های خیرخواهانه پرسنل بانک انجام می شود.
 

 


مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه امدادگران کمیته امداد هم در راستای مسئولیت های اجتماعی( فارغ از مسئولیت سازمانی) هم در تهیه سبد کالا چنین اقدامی داشتند؛ افزود: اینها برای این است بگوییم ما جدا از مردم نیستیم.

 




وی خوش سلیقگی بانک سینا در اقدام به تهیه تبلت مورد اشاره قرار داد و افزود: این اقدام در شرایطی است که امید ما به نسل جوان و آینده ساز است که گره همه کارها را باز کنند لذا باید سرمایه گذاری کرد و از طرفی نوجوان و جوان باید قدر خود را بداند و اینکه این سختی ها گذرا است.

 




صادقی در خطاب به دانش آموزان با تاکید بر اینکه دنبال حواشی نروید زیرا فضای مجازی هم موجب تعالی و رشد و هم باعث سقوط است و این بستگی به نحوه استفاده شما از این ابزار دارد؛ گفت: ۲۳۰ نفر از بچه های تحت حمایت امداد نخبه است پس بدانید که پول تسهیل گر است اما آنچه گره گشا است؛ اراده شما است.

 



علیرضا برآور، مدیر منطقه بانک سینا جنوب شرق هم با اشاره به اینکه توجه به دانش آموزان نیازمند از نگاه بانک سینا مغفول نمانده و ۹۵۰ دستگاه تبلت توسط بانک سینا خریداری و تا پایان ماه مبارک در کل کشور با همکاری کمیته امداد توزیع می شود؛ اظهار کرد: امروز در اولین روز ماه مبارک رمضان آیین اهدای۵۰ دستگاه به دانش آموزان استان کرمان انجام می شود.

 



برآور همچنین اعطای تسهیلات به مبلغ ۲۰ هزار میلیارد با همکاری بنیاد مستضعفان و بنیادعلوی به پروژه های مناطق محروم و روستایی کشور که ۸۰۰ طرح مربوط به قلعه گنج در استان کرمان را از دیگر اقدامات قابل ذکر بانک سینا عنوان کرد و گفت: علاوه بر آن مبلغ ۷۷۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه نیز در قالب طرح های مهرآفرین، نیکو، احسان، کریمانه، حافظان میهن و ... به اقشار کم درآمد و زحمت کش در مناطق محروم  با هماهنگی ارگان های ذی ربط پرداخت شده است.

 



وی ادامه داد: بانک سینا در بحران کرونا طی یکسال اخیر موفقیت های خوبی داشته و به عنوان بانک عامل بنیادمستضعفان و همسو با سیاست های بنیاد علاوه بر تامین مالی پروژه های مناطق محروم، اقدامات دیگری هم انجام داد.

 



مدیر منطقه بانک سینا جنوب شرق در همین زمینه اهدای ۵۱ دستگاه آمبولانس در راستای کمک به کادر درمان، ۳۸۰۰ بسته معیشتی، هزینه صدور ۹۱۲ هزار کارت هدیه به فعالان مشاغل خُرد توسط بنیاد مستضعفان، تامین ۳۰ میلیارد ریال توسط کارکنان بانک سینا برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را نمونه دیگری از اقدامات بانک سینا در کشور در راستای افزایش مسئولیت های اجتماعی این بانک فهرست کرد.

 



وی تصریح کرد: بانک سینا با مشارکت و همراهی کارکنان خود ۲ باب مدرسه در مناطق محروم شهرستان قلعه گنج در روستای ده بالا رمشک و چاه داد خدا احداث و تحویل آموزش و پرورش استان کرد.




بر اساس گزارش شبستان؛ تاکنون ۲۰ هزار دستگاه تبلیت با همکاری خیرین و مجموعه های مختلف توسط کمیته امداد استان کرمان میان دانش آموزان استان توزیع شده است.

کد خبر 1045900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha