برگزاری مراسم افطاری ممنوع / در خانه بمانید

حیدرزاده با بیان اینکه همچنان سیر کرونا در گیلان صعودی است گفت: از منزل فقط بنا به ضرورت خارج شوید و از برگزاری دورهمی و مراسم افطاری در ماه رمضان بپرهیزید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «آبتین حیدرزاده» امروز( چهارشنبه، ۲۵فروردین ) در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت بحرانی گیلان به لحاظ تعداد مبتلایان به کرونا اظهار کرد: متاسفانه شاهد وضعیت بحرانی در گیلان هستیم.

 


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه سیر بیماری کرونا متاسفانه در استان همچنان صعودی است گفت: در حال حاضر حال ۱۱۵ بیمار وخیم بوده و در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۹۸۱ بیمار مبتلا به ویروس کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این مجموع ۲۲۱ نفرشان در طی ۲۴ ساعت گذشته بستری شدند افزود: ۱۱ نفر از بیماران بدحال در ۲۴ ساعت گذشته به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شدند.

 


حیدرزاده به ماه رمضان اشاره و با تاکید به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این ماه مبارک اذعان داشت: به جهت قطع زنجیره ابتلا به کووید ۱۹، از برگزاری مراسم دورهمی و افطاری بپرهیزید و در خانه بمانید.

 


وی با تاکید بر اینکه عموم مردم از منزل خارج نشوند تصریح کرد: وضعیت همه شهرستان های گیلان قرمز است و برای فعالیت‌های ضروری به بیرون از منزل مراجعه کنید در غیر این صورت خارج نشوید.

 


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان خاطرنشان کرد: این بیماری منحوس تنفسی را جدی بگیرید چرا که با عادی انگاری شاهد فوتی‌های بسیاری خواهیم بود.‌

کد خبر 1045910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha