خادمیاران نوری با توزیع ۱۰۰بسته معیشتی به پویش «سفره ى به وسعت ايران» پیوستند

ولی پور گفت: خادمیاران کانون خدمت رضوی بانوان بخش چمستان شهرستان نور همزمان با حلول ماه مبارك رمضان با توزیع ۱۰۰بسته معیشتی به پویش «سفره ى به وسعت ايران» پیوستند.

«عباس ولی پور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری با بیان اینکه خادمیاران رضوی به نیابت از حضرت رضا(ع) در عرصه های تخصصی و عمومی ملزم به صرف حداقل هفته ای‌۶ ساعت خدمت در راستای اهداف تعیین شده در روستا ها و شهرستان نور هستند، اظهار کرد: این خادمیاران علاوه برانجام فعالیت های عام المنفعه ابتکاری موظف به اجرای طرح های کشوری ابلاغی از سوی آستان قدس رضوی، می باشند.

 

دبیر دفتر مرکزی کانون های خدمت رضوی شهرستان نور افزود: پویش «سفره ای به وسعت ایران» از سوی آستان قدس رضوی با هدف تامین ارزاق خانواده های کم بضاعت در ماه مبارک رمضان راه اندازی شده و خادمیاران کانون خدمت رضوی بانوان بخش چمستان شهرستان نور همزمان با حلول ماه مبارك رمضان با توزیع 100بسته معیشتی به پویش «سفره ى به وسعت ايران» پیوستند.

وی بیان کرد: برای تهیه و توزیع غذای گرم و ۱۰۰ بسته معیشتی حدود٣٥٠ میلیون ريال هزینه صرف شده است.

ولی پور از ذبح شرعی ۲ رأس گوسفند به ارزش  ٤٠ میلیون ريال خبر  داد و گفت: گوشت های نذری نیز به جهت رونق بخشیدن به سفره نیازمندان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در اختیار جامعه هدف قرار  داده شد.

کد خبر 1045915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha