توجه به هویت مشهد از سیاست های شورای پنجم است

اصولی گفت:در واقع سیاست هایی که طی چهار سال عنوان می شد اکنون عینیت پیدا کرده است. یکی از سیاست ها که برگرفته از برنامه عملیاتی میان مدت شهرداری مشهد است، توجه به هویت مشهد و خراسان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «احسان اصولی» امروز(۲۵ فروردین) در مراسم رونمایی از المان عطار که با حضور جمعی از مدیران شهری برگزار شد، اظهار کرد: بسیار خوشحالم که این روزها در سطح شهر مشهد که به پایان دوره پنجم شورای اسلامی شهر مشهد نزدیک می شویم، مجموعه ای از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی را در حوزه های مختلف به ویژه فرهنگی و هنری در حال به ثمر رسیدن است.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد افزود: در واقع سیاست هایی که طی چهار سال عنوان می شد، اکنون عینیت پیدا کرده است. یکی از سیاست ها که برگرفته از برنامه عملیاتی میان مدت شهرداری مشهد است، توجه به هویت مشهد و خراسان است.

 

وی بیان کرد: در زمینه نام گذاری این محدوده با توجه به بولوار خیام و میدان عطار یک همگرایی ایجاد شده است. اصولی خاطرنشان کرد: در نام گذاری ها شعرای منتسب به خراسان مورد توجه قرار گرفته اند که این اتفاق خود یکی از عناصر قوی هویت بخشی شهر مشهد است.

 

اصولی اضافه کرد: انصافا گام های بسیار خوب و اثرگذاری در این دوره انجام شده است که ثمرات آنان امروز در شهر قابل مشاهده است.

کد خبر 1045941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha