مشکل آب چندین روستای آستارا با کمک یک خیر رفع می شود

قنبری گفت: مشکل آب روستاهای ویرمونی، عنبران، عباس آباد، شونده کش، کانرود، هجرت و شهرک دربند با کمک یک خیر حوزه آب حل می شود.

«بهزاد قنبری» دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: مشکل آب روستاهای ویرمونی، عنبران، عباس آباد، شونده کش، کانرود، هجرت و شهرک دربند با کمک یک خیر حوزه آب حل می شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه با حفرچاه و آبرسانی مشکل آب مناطق مذکور برطرف می شود، تصریح کرد: هزینه حفر چاه و آبرسانی را خیر نیکوکار اکبر ابراهیمی پرداخت می کند.

 

وی با اشاره به اینکه قرارداد انجام پروژه های حفرچاه و آبرسانی به روستاهای ویرمونی، عنبران، عباس آباد، شونده کش، کانرود، هجرت و شهرک دربند روز گذشته(سه شنبه، ۲۴ فروردین) بین مسئول بسیج سازندگی و اکبر ابراهیمی خیر امضاء شد، افزود: از پیگیری های نماینده مردم آستارا در مجلس و جواد حمیدی زارع در خصوص حل مشکل آب روستاهای آستارا تقدیر و تشکر می کنم.

 

قنبری با بیان اینکه بزودی عملیات حفر چاه و آبرسانی به روستاها و مناطقی که مشکل آب داشتند، آغاز می شود تا مردم در تامین آب مشکلی نداشته باشند، گفت: عملیات اجرایی پروژه های مربوط به حفر چاه و آۤبرسانی را سپاه ناحیه آستارا انجام خواهد داد.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه کار خیر در جامعه و کشور ما از فرهنگی دیرینه برخوردار است و با جان مردمان ما عجین شده است، خاطرنشان کرد: اکبر ابراهیمی خیری است که در حوزه آبرسانی و حل مشکلات مناطق مختلف کشور کارهای ارزشمندی انجام داده و کارهای خیرخواهانه ایشان نزد پروردگار متعال اجر و پاداشی والا دارد.

کد خبر 1045945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha