۱۷ واحد صنفی در جهرم به سبب عدم رعایت موازین بهداشتی پلمب شدند

اتحاد گفت: ۱۷ واحد صنفی مشاور املاک و خودرو، اغذیه فروش، قهوه‌سرا، باشگاه ورزشی به سبب عدم رعایت موازین بهداشتی پلمب شدند.

«بهنام اتحاد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به منظور نظارت بر رعایت پروتکل بهداشتی و تعطیلی ۱۰ روزه گروه های شغلی ۲، سه و چهار بازرسان اداره صمت، بهداشت، اتاق اصناف، اماکن و ... در حال بازرسی از واحدهای صنفی سطح شهر جهرم هستند.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت جهرم با اشاره به اینکه هشت واحد صنفی مشاور املاک و خودرو، اغذیه فروش، قهوه‌سرا، باشگاه ورزشی پلمب شدند، افزود: همچنین ۹ واحد صنفی متخلف هم شب گذشته پلمب شد.

 

 وی بیان کرد: این بازرسی ها همچنان در حال انجام است و تا پایان شب ادامه دارد و با توجه وضعیت شیوع بیماری کرونا در شهرستان بازرسی هر شب انجام می شود.

 

اتحاد با اشاره به اینکه در راستای اجرای دقیق دستور ستاد کرونای استان و شهرستان در خصوص فعالیت مشاغل گروه یک و جلوگیری از فعالیت شغلی ۲، سه و چهار لازم است، خاطرنشان کرد:  اتحادیه ها با هماهنگی با اتاق اصناف و اداره صنعت و معدن از واحد صنفی زیرمجموعه خود بازدید و نتیجه را مکتوب به کمیسیون نظارت شهرستان اعلام کنند.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت جهرم همچنین در پایان از جذب و توزیع یکصد تن روغن خانوار و 52 تن روغن صنفی برای شهرستان و بخش های تابعه خبر داد و گفت: در حال جذب سهمیه شکر، برنج، گوشت، مرغ و ... برای ماه رمضان هستیم.

کد خبر 1045956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha