۱۰۰ بسته معیشتی کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) به نیازمندان اهدا شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) گفت: ۱۰۰ بسته معیشتی اهدایی خیرین و اعضای این کانون همزمان با اولین روز ماه مبارک رمضان در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمندان توزیع شد.

«سید هاشم سیدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 100 بسته معیشتی اهدایی خیرین و اعضای این کانون همزمان با اولین روز ماه مبارک رمضان در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمندان توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) تصریح کرد: این بسته معیشتی شامل گوشت مرغ، برنج، روغن مایع و گوشت گوسفندی است که در اختیار خانواده های بی بضاعت قرار گرفت.

 

وی افزود: این اولین حرکت فرهنگی و خیرخواهانه در سال جاری است که همچون سال قبل تلاش خواهیم کرد تا با شناسایی خانواده های نیازمند کمک های اهدایی خیرین را در اختیار آنها قرار دهیم.

 

سیدی اظهار داشت: اجرای برنامه های قرآنی از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برای اعضای کانون و عموم مردم از جمله برنامه های است که به همت فعالان قرآنی این کانون پیگیری می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) افزود: همه برنامه ها و فعالیت های این کانون طبق منویات مقام معظم رهبری برنامه ریزی شده است تا بتوانیم به عنوان سربازان فرهنگی خادم معظم له باشیم.

 

وی بیان کرد: رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری و تهیه بسته های معیشتی مطابق با نظر ستاد مقابله با بیماری کرونا از دیگر الزام های این کانون برای جلوگیری از شیوع این بیماری است که مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید داشتند.

 

کد خبر 1045958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha