بستری ۳۵ بیماری مبتلا به کرونا در بیمارستان امام خمینی(ره) صومعه‌سرا

سیدمحمدی گفت: ۳۵ بیمار مبتلا به بیماری کرونا در بیمارستان امام خمینی(ره) صومعه‌سرا بستری هستند.

«سیدجلال سیدمحمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در صومعه‌سرا با ابراز نگرانی از آمار رو به رشد بیماری کرونا در شهرستان اظهار کرد: متاسفانه آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان روز به روز در حال افزایش است.

 

فرماندار صومعه‌سرا با اشاره به اینکه در حال حاضر 35 بیمار مبتلا به کووید19 در بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان بستری هستند افزود: همه مردم باید بدانند عادی انگاری کرونا نهدید جدی برای سلامت جامعه محسوب می‌شود.

 

وی با بیان اینکه شهروندان صومعه‌سرا باید مسئولانه به موضوع کرونا نگاه کنند و سلامت خود، خانواده و جامعه برایشان مهم باشد گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی، دوری جستن از دورهمی‌ها، رعایت فاصله اجتماعی و عدم حضور طولانی مدت از منزل از راهکارهای کاهش آمار کرونا است.

 

سیدمحمدی با بیان اینکه با تبدیل شدن شهرستان به وضعیت قرمز کرونایی، یک سوم کارمندان دستگاه‌های اداری در محل کار حاضر می‌شوند و مراجعات مردمی باید به حداقل برسد تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود صرفا مشاغل گروه یک  مجاز به فعالیت در شرایط قرمز هستند و دستگاه‌های متولی موظفند با سایر صنوف متخلف برخورد و بلافاصله نسبت به پلمپ اقدام کنند.

 

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه اگرچه این تعطیلی‌ها به کسب‌وکارها آسیب وارد می‌کند اما سلامت مردم برای ما در اولویت است  خاطرنشان کرد: اگر در اعمال محدودیت‌های کرونایی سخت‌گیری نشود، احتمال بدتر شدن اوضاع کرونا در شهرستان وجود دارد.

 

 

کد خبر 1045981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha