برنامه های ستاددهه فجر استان کرمان کیفی و قابل قبول است/ دست اندرکاران با تکلیف محوری و انگیزه بالا ورود کردند

امام جمعه و استاندار کرمان ضمن قدردانی از دست اندرکاران برگزاری آیین چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، این برنامه ها را کیفی، قابل قبول و تکلیف محور عنوان کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، چهارشنبه(۲۵ فروردین) در همایش تجلیل از دست اندرکران و فعالان ستاددهه فجر استان  با بیان اینکه علیرغم بحران کرونا و محدودیت های جدی اما دست اندرکاران با حفظ همه پروتکل ها و با تکلیف محوری و انگیزه بالا به دفاع از دستاوردهای نظام و پیشرفت هایی که شاهد آن هستیم؛ پرداخت؛ ادامه داد: مراسم امسال متفاوت از سال های دیگر اما خوب و مناسب برگزار شد.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به در پیش بودن انتخابات بر مشارکت حداکثری و انتخاب گزینه ای مفید و مؤثر در ریاست جمهوری که بتواند خدمت بهتری برای کشور ارائه دهد؛ ابراز امیدواری کرد.

 

 

علی زینی وند، استاندار کرمان هم در سخنانی آیین چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با وجود محدودیت های کرونایی اما خیلی خوب توصیف و به ویژه راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن را مورد تقدیر قرار داد.

 

 

وی با بیان اینکه برنامه ها کیفی و قابل قبول بود؛ اظهار کرد: این که مردم خود مراسم برگزار می کنند جای تقدیر و تشکر ویژه دارد.

 

 

حسین انجم شعاع هم با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به جهت برگزاری رعایت دستورالعمل های بهداشتی در برگزاری مراسم سال گذشته تقدیر کرد؛ افزود: با اینکه راهپیمایی خودرویی اولین تجربه بود و ما نگران بودیم چه اتفاقی می افتد اما با همکاری و همدلی شما ۱۳ هزار ماشین در بیش از ۱۰ کیلومتر با انگیزه انقلابی شرکت کردند و این مردم همیشه خار چشم دشمنان هستند.

 

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان از امام جمعه و استاندار، مدیران دستگاه های اجرایی، تشکل های مردمی، رسانه ها، نیروهای نظامی و انتظامی و...‌قدردانی و درباره ارزیابی عملکرد بخش های مختلف ستاددهه فجر استان اظهار کرد: حجم برنامه ها زیاد و ظرفیت دستگاه ها متفاوت است اما ما با لحاظ کردن همه جوانب، بر اساس زحمات انجام شده از تعدادی از فعالان تقدیر می کنیم.

 

در پایان این مراسم از کمیته ها، کارگروه ها و رسانه های فعال و برتر در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تجلیل شد.

 

کد خبر 1045985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha