دستگاه قضایی منفعت مردم و حقیقت را درنظر می گیرد

نگین تاجی گفت: دستگاه قضایی آن چیزی را که حق و حقیقت بوده و به نفع مردم است انجام می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، به منظور بررسی و ارائه راهکار های طرح های تولیدی و خدماتی امروز (۲۵ فروردین ماه) نخستین نشست ستاد استانی اقتصاد مقاومتی در دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

«حسن نگین تاجی) در این نشست با توجه به شعار سال که در جهت حمایت از تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نام گذاری شده، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، ماه ماه نیاز و نماز، گفت: هدف از برگزاری این نشست در راستای منویات مقام معظم رهبری در حمایت از تولید است.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: دستگاه قضایی آن چیزی را که حق و حقیقت بوده و به نفع مردم است انجام می دهد.

نگین تاجی گفت: بررسی جامع، کامل و کارشناسی میزان بدهی واحدهای تولیدی به بانکها می تواند آنها را از سقوط و ورشکستگی نجات دهد.

وی افزود: از آنجا که برخی واحدهای تولیدی نسبت به کارشناسی و پرداخت سود جریمه و تأخیر در پرداخت وام های دریافتی معترض هستند، هیئت‌های کارشناسی سه نفره جهت بررسی موضوع مورد در خواست واحدهای تولیدی، با نظارت اداره کل بازرسی در خصوص وام های پرداختی به این واحدهای تولیدی مسئله را مورد کارشناسی قرار دهند.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه در راستای تحقق شعار سال و حمایت از واحدهای تولیدی، گفت: شعبه ی ویژه برای رسیدگی به پرونده واحدهای تولیدی جهت پشتیبانی و مانع زدایی ها در راستای تحقق شعار سال در دادگستری استان تعیین می شود.

 

گفتنی است در این نشست درخواست های ۱۶ طرح اقتصادی و واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 1046003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha