خبرگزاری شبستان کرمان به عنوان رسانه برتر ستاددهه فجر انقلاب اسلامی تجلیل شد

دفتر استانی خبرگزاری شبستان و ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در ارزیابی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کرمان به عنوان رسانه و کمیته مردمی برتر تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، همایش تجلیل از دست اندرکاران و فعالان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، چهارشنبه(۲۵ فروردین) با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار، جمعی از مدیران کل و اصحاب رسانه در سالن شهید مرتضوی برگزار شد.

 

 

در این همایش تعدادی از فعالان کارگروه ها، کمیته ها، نشریات و خبرگزاری های برتر معرفی شدند.

 

بر اساس این گزارش در بخش تجلیل از کمیته های برتر مردمی از حجت الاسلام مصطفی گرجی، مدیرستادهماهنگی و نظارت برکانون های فرهنگی هنری مساجد و مسئول کمیته مساجد ستاددهه فجر استان تجلیل شد.

 

همچنین در این همایش از طاهره بادامچی، مدیر دفتر استانی خبرگزاری شبستان به عنوان رسانه برتر دهه فجر تجلیل شد؛ در بخشی از تقدیرنامه علی زینی وند، استاندار کرمان آمده است: 

 

« بدین وسیله انتخاب شما را به عنوان خبرگزاری برتر تبریک می گویم و از نقش آفرینی و تلاش های نشأت گرفته از باور دینی، انقلابی، ولایی شما و همکاران تان در پاسداشت فجر ۴۲ تقدیر و تشکر نموده و موفقیت جنابعالی را در پرتو نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی از خداوند متعال خواستارم.»

کد خبر 1046045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha