خیر اهل انزلی یک واحد مسکونی را وقف نوعروسان کرد

حجت الاسلام بازدار از وقف یک واحد مسکونی توسط یک خیر اهل انزلی خبر داد و گفت: کارشناسان قیمت این واحد مسکونی با متراژ ۵۱ مترمربع را حدود ۵۵۰ میلیون‌ تومان برآورد کرده اند.

حجت الاسلام «مهدی بازدار» امروز (چهارشنبه، ۲۵ فروردین ) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی با اشاره وقف یک واحد مسکونی ۵۵ متری گفت: این وقف به ارزش ۵۵۰ میلیون تومان اولین وقف استان گیلان در سال ۱۴۰۰ است.

 

 

مسئول فرهنگی اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه بندرانزلی اظهار داشت: فرانگیز کلانتری مقدم واقف انزلی چی با نیات اجاره نیم بها برای نوعروسان به مدت دوسال، برپایی مراسم روضه ابا عبدالله الحسین (ع) و اختصاص مازاد در آمد حاصل به ایتام بی سرپرست شهر، این واحد مسکونی را وقف کرده است.

 

وی جلب رضای خدا، به جا گذاشتن باقیات صالحات و کمک زوجهای جوان را از اهداف این خیر عنوان کرد و گفت: این بانو که سالها در منازل استیجاری زندگی کرده است، می خواهد به این وسیله اندکی از مشکلات نوعروسانی که در این شرایط اقتصادی زندگی خود را آغاز کرده اند بکاهد.


حجت الاسلام بازدار ادامه داد: در ماه مبارک رمضان و میلاد امام حسن مجتبی (ع) نیز ۱۴ نانوایی اقدام به پخت و توزیع نان رایگان در بین مردم شهرستان می کنند‌.


وی از اجرای طرح ایتام علوی در این شهرستان نیز خبر داد و خاطر نشان ساخت: در شب۱۹ ماه رمضان مصادف با ضربت خوردن امیرالمومنین علی (ع) بسته هایی معیشتی در بین خانواده هایی که از ایتام نگهداری می کنند توزیع می شود.


گفتنی است، شهرستان بندرانزلی دارای ۳۰۰ رقبه، ۱۶ بقاع متبرکه و حدود ۷۱ مسجد شهری و روستایی است.

کد خبر 1046076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha