مردم گیلان به احیای صنایع پوشش ایران امیدوار شدند

مسرور احیاء مجدد شرکت پوشش را نوید بخش آینده‌ای روشن در بخش صنعت و اشتغال گیلان دانست و گفت: مردم گیلان برای احیاء صنایع پوشش ایران امیدوار شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «سیف‌الله  مسرور» امروز (چهارشنبه 25 فروردین) در بازدید از پروژه احداث شرکت ریسندگی پوشش با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای احیاء صنایع پوشش اظهار داشت: مردم استان گیلان برای احیاء صنایع پوشش ایران و خروج آن از حالت رکود و تعطیلی امیدوار شدند.

 

مدیرکل سازمان بازرسی استان گیلان با بیان اینکه باید از صنعت استان و اشتغالی که توسط آن‌ها ایجاد می‌شود حمایت به عمل آید عنوان کرد:  تولیدات کارخانه پوشش نه تنها نیاز استان گیلان بلکه نیاز کشور را نیز تامین می‌کند و بدون شک این موضوع از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. 

 

مسرور با تاکید بر اینکه کارخانجات پوشش در گذشته یک واحد تولیدی بسیار قوی بود تصریح کرد: صنایع پوشش در دوران اوج فعالیت تولیدی و صنعتی خود برای حدود چهار هزار کارگر اشتغال ایجاد کرده بود اما متاسفانه به بهانه زمین آن، زنجیره تولید این کارخانه از حرکت باز ایستاد و اشتغال آن از دست رفت.

 

مسرور احیاء مجدد شرکت پوشش را نوید بخش آینده‌ای روشن در بخش صنعت و اشتغال گیلان دانست و در همین زمینه یادآور شد: زمین 85 هکتاری این کارخانه که در بهترین نقطه شهر رشت در مجاورت فرودگاه سردار جنگل و در مسیر منطقه آزاد صنعتی – تجاری انزلی قراردارد موجب شد طمعکاران علیه آن اقدام به مانع‌تراشی کنند.

 

وی سفر چند ماه قبل آیت‌الله رئیسی ریاست دستگاه قضایی و هیئت همراه به گیلان و به موجب آن تصمیمات مهمی که برای تعدادی از صنایع استان اتخاذ شد را نیز مورد اشاره قرار داد و اذعان کرد: این سفر آثار و برکات بسیار خوبی داشت و مردم بیش از هر زمان دیگری برای احیاء صنایع راکد گیلان امیدوار شدند.

 

مدیرکل سازمان بازرسی استان گیلان بازگرداندن صنایع تعطیل شده گیلان به چرخه تولید و برداشتن موانع، مشکلات صنعتی و تولیدی استان یکی پس از دیگری را خواست مردم اعلام کرد و گفت: گفت‌وگوهایی با مدیر مجموعه صنایع پوشش انجام داده‌ایم تا تسریع در روند پروژه عمرانی و راه‌اندازی دستگاه‌های ریسندگی(ریتر) که تاکنون استفاده‌ای‌ از آن نشده در دستور کار قرار بگیرد.

 

مسرور در پایان با بیان اینکه پس از بازسازی سالن، دستگاه‌ها در اسرع وقت نصب و تولید در کارخانه پوشش مجددا به راه افتاده و رونق می‌گیرد خاطرنشان کرد: در حال حاضر رفع و مشکلات این کارخانه تولیدی و صنعتی در دستور کار قرار دارد و امیدواریم به زودی نتیجه‌بخش باشد.

کد خبر 1046094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha