برنامه‌های رمضانی آستان مقدس حضرت عباس(ع)

بخش امور دینی در آستان مقدس حضرت عباس(ع) از برگزاری برنامه ها و فعالیت های فرهنگی، دینی و آموزشی در طول ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، بخش امور دینی در آستان مقدس حضرت عباس(ع) درباره برنامه های رمضانی اعلام کرد: برنامه رمضانی این آستان در طول ماه مبارک رمضان شامل فعالیت های فرهنگی، ارشادی، دینی متناسب با فضای معنوی این ماه پرفضلیت با رعایت پروتکل های بهداشتی و سلامتی برگزار می شود.

 

«شیخ عادل الوکیل» معاون رئیس این بخش گفت: این بخش هرساله برنامه رمضانی بزرگی را آماده می کند، اما برای دومین سال متوالی به دلیل پیامدهای بیماری کرونا، برنامه های ما قسمت های سودمند و پرمغز محدود شده است.

 

الوکیل افزود: این برنامه ها جنبه های متعدد از جمله فقهی، عقیدتی، ارشادی، آموزشی دارد. علاوه براین، مراسم هایی نیز در این ماه به مناسبت میلاد امام حسن(ع) و شهادت امیرالمومنین(ع) و شبهای قدر برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: برخی از فعالیت ها به صورت حضوری با رعایت شرایط بهداشتی و پیشگیرانه لازم برگزار خواهد شد. برخی از فعالیت مانند برنامه های فقهی و آموزشی درباره ماه مبارک رمضان نیز به صورت مجازی برگزار می شود.

 

الوکیل افزود: برنامه پاسخ به استفتاءات شرعی به صورت مستقیم و الکترونیکی یا تلفنی از طریق شماره های (009647706020688) و (009647803857576) انجاام می شود.

 

هدف از تهیه این برنامه ها بهره مندی از فیوضات این ماه پرفضلیت و برپایی عبادت و دعا برای خروج از مشکلات و مقبولیت اعمال انجام می شود.

کد خبر 1046107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha