نقشه جامع آستان مطهر امامزاده «فضل بن موسی (ع)» تدوین شود

حجت الاسلام مدبر گفت: تدوین نقشه جامع برای آستان مطهر امامزاده «فضل بن موسی (ع)» ضرورت دارد که هیئت امنای جدید باید نسبت به آن اهتمام جدی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، حجت الاسلام «محمد حسین مدبر»، امروز (چهارشنبه 25 فروردین) در جمع هیئت امنا امامزاده فضل بن موسی (ع) جهرم با تبریک حلول ماه مبارک رمضان ماه بندگی و عبادت خداوند متعال، گفت: «مبارک» واژه ای زیبا برای ماه رمضان است چرا که برکت زمانی ایجاد می شود که خوبی ها در جایی ماندگار و تبدیل به کانون مهربانی شود.

 

امام جمعه جهرم افزود: رمضان ظرفیت هایی دارد که چنانچه از آن به خوبی بهره برده شود می‌تواند برای مؤمنان پر از برکت باشد.

 

وی با اشاره به آغاز به کار فعالیت هیئت امنای امامزاده «فضل بن موسی (ع)» بیان کرد: فعالیت این هیئت امنا در ماه مبارک رمضان را به فال نیک گرفته و امیدواریم شروع مبارکی برای برنامه های بنیادی در این آستان مقدس باشد.

 

حجت الاسلام مدبر با تاکید بر لزوم برنامه ریزی ها و تبیین چشم انداز امامزاده «فضل بن موسی (ع)» تصریح کرد: کم کاری هایی که در طول سالیان گذشته در زمینه آستان مقدس امامزاده «فضل بن موسی (ع)» رخ داده اکنون با تشکیل هیئت امنا به صورت جدی جبران شده و جهشی برای توسعه فعالیت های این آستان در زمینه های مختلف ایجاد شود.

 

وی با تاکید بر لزوم همت مضاعف برای توسعه برنامه های آستان مقدس امامزاده «فضل بن موسی (ع)» تصریح کرد: تدوین نقشه جامع برای این آستان مقدس ضرورت دارد که هیئت امنای جدید باید نسبت به آن اهتمام جدی داشته باشند.

 

امام جمعه جهرم، وجود طرح توسعه آستان مطهر امامزاده «فضل بن موسی (ع)» را  ضروری دانست و از هیئت امنای امامزاده خواست بر اساس نقشه جامع، این مهم را نیز دنبال کنند.

 

وی، موفقیت و پیشرفت در امور این آستان مقدس را به دور از هرگونه مسائل سیاسی و جناحی خواستار شد و اظهار کرد: این مسائل آفتی برای موفقت در اجتماع و رشد و توسعه است.

 

حجت الاسلام مدبر، خدمت به فرزندان اهل بیت (ع) را همچون احترام به ائمه اطهار (ع) عنوان کرد و گفت: زیارت امامزادگان بسیار توصیه شده و حرمت امامزاده را باید متولیان آن نگه دارند.

کد خبر 1046115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha